اخبار لوازم خانگی

انبار احتکار لوازم‌خانگی در رباط‌کریم پلمب شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده سپاه رباط‌کریم از شناسایی و کشف یک انبار غیرمجاز احتکار لوازم‌خانگی در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده سپاه رباط‌کریم از شناسایی و کشف یک انبار غیرمجاز احتکار لوازم‌خانگی در شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله احتکار شده در انباری در شهرستان رباط‌کریم را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ علی‌اصغر شهیری در رباط‌کریم، با اشاره به کشف محموله احتکاری در این شهرستان اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی و ارزی، سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان رباط‌کریم با اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم‌خانگی توسط فردی در یک انبار غیرمجاز در شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان در یک تحقیقات میدانی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در یک ساختمان نیمه کار به عنوان انبار غیرمجاز در شهرستان رباط‌کریم شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی از محل، بازدید کردند و نسبت به پلمب آن اقدام کردند.

فرمانده سپاه رباط‌کریم گفت: در بازرسی انجام شده 400 قلم کالای لوازم‌خانگی احتکار شده شامل دستگاه کولر، یخچال، فریزر و سایر لوازم احتکار شده کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

شهیری در پایان با بیان این که شهرستان رباط‌کریم برای مخلان امنیت و مفسدان اقتصادی ناامن است خاطرنشان کرد: در این زمینه پس از کشف انبار غیرمجاز کالای لوازم‌ خانگی احتکار شده با همکاری تعزیرات و اداره صمت شهرستان پلمب و ضمن تشکیل پرونده جهت مراحل قانونی و قضایی به مراجع ذی‌ربط ارسال شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟