اخبار لوازم خانگی

استانداردسازی خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در راستای ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در راستای استمرار اجرای طرح های نظارت بر خدمات، استانداردسازی خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار قرار می گیرد.

علی سعادتی در نشست تخصصی ارزیابی اجرای طرح ملی ویژه نوروز (طرح عیدانه) به ذکر اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان کشور پرداخت و گفت: در راستای تحقق شعار امسال یعنی تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین سعی داریم تفاهم نامه های این حوزه را توسعه بخشیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ پروانه دانش نماد یا فناورانه در این حوزه در کشور صادر شده است، اظهار کرد: تهیه و تدوین چند استاندارد جدید در حوزه خدمات در دستور کار قرار گرفت که بعضی از آنها به مرحله اجرا رسید و بخشی هنوز در مرحله تهیه و تدوین است.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از استاندارد سازی خدمات پس از فروش لوازم خانگی خبر داد و گفت: سعی داریم تا در استمرار طرح های نظارت بر خدمات، استانداردسازی خدمات پس از فروش، استانداردسازی خودرو، خدمات آموزشی و خدمات اجتماعی بهزیستی را نیز در دستور کار قرار دهیم./تحلیل بازار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟