اخبار لوازم خانگی

معرفی رطوبت گیر دو منظوره هوشمند میجیا با حجم ۲۲ لیتر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در چند روز گذشته، شیائومی مجموعه ‌ای از لوازم خانگی هوشمند خود را به بازار ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در چند روز گذشته، شیائومی مجموعه ‌ای از لوازم خانگی هوشمند خود را به بازار خود در چین عرضه کرد. جدیدترین دستگاهی که رونمایی شده، رطوبت گیر دو منظوره هوشمند میجیا است که می تواند روزانه تا 22 لیتر آب موجود در هوای خانه را از بین ببرد. همچنین رطوبت گیر هوشمند Mijia  دارای چندین حالت مختلف بوده که یکی از آنها این امکان را فراهم می کند تا لباس های خیس و تازه شسته شده در اتاق را به سرعت خشک شوند علاوه بر این، برخی از برنامه های این دستگاه خواب را بهبود می بخشد.

رطوبت گیر دو‌ منظوره هوشمند شیائومی

همانطور که گفته شد رطوبت گیر دو منظوره هوشمند میجیا در چین رونمایی شده است و  با قیمت 1299 یوان (204 دلار) به فروش می رسد اما گفته می شود این قیمت به 1499 یوان (235 دلار) افزایش خواهد یافت. رطوبت گیر هوشمند شیائومی مخزن آب 4.5 لیتری دارد که می توان آن را مستقیماً به یک مخزن خارجی برای استفاده طولانی تر متصل کرد. این دستگاه به دلیل داشتن کانال های هوای عمودی و موتور اینورتر DC با کمترین صدا وظیفه خود را انجام می دهد. این دستگاه قادر است تا 8 ساعت رطوبت زدایی را در یک اتاق انجام دهد البته بهتر است بگویم تا زمانی که مخزن  پر شود دستگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

رطوبت گیر هوشمند Mijia را می توان به کمک چرخ ها در پایه جابه جا کرد همچنین لازم است بدانید که قطر آن 11.8 اینچ و ارتفاع آن 26 اینچ است. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به  سنسورهای داخلی اشاره کرد که می توانند میزان رطوبت را در یک اتاق تعیین کنند و به طور خودکار کیفیت هوا را مطابق با حالت از پیش تعیین شده بهبود بخشند.

رطوبت گیر دو منظوره هوشمند میجیا

اپلیکیشن Mijia و فرمان های صوتی Xiao Ai از دیگر روش هایی هستند که می توان به کمک آن دستگاه را کنترل کرد. همانند بسیاری از  محصولات جدید شیائومی، جزئیات زمان در دسترس بودن این محصول در بازار جهانی هنوز مشخص نیست. این رطوبت گیر هوشمند Mijia در حال حاضر برای پیش خرید در چین با قیمت 1299 یوان (204 دلار) در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟