دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا
اخبار لوازم خانگی

دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا با قابلیت ارائه آب سرد و گرم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا با امکان تهیه نوشیدنی گرم و سرد ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا با امکان تهیه نوشیدنی گرم و سرد رونمایی کرد. دستگاه نوشیدنی رومیزی میجیا می تواند آب را پس از فیلتر کردن در دستگاه خنک یا گرم کند.  سفارش دستگاه سرو نوشیدنی Mijia  در حال حاضر برای پیش‌ فروش مشتریان در چین با قیمت 2299 یوان (361 دلار) باز است. پس از به پایان رسیدن زمان پیش فروش علاقه مندان می توانند این محصول را با قیمت  2499 یوان (392 دلار) خریداری کنند.

دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا دارای یک عنصر گرمایش با قدرت 2.1 کیلو وات بوده  که برای تولید آب گرم بین 40 تا 95 درجه سانتی گراد در عرض چند ثانیه در نظر گرفته شده است. دستگاه آشامیدنی میجیا قادر است تا نیاز های تمام افراد خانواده را پوشش دهد به طور مثال می‌ توان از آن برای گرم کردن شیر کودک از طریق حالت آماده‌ سازی شیر نیز استفاده کرد.

دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا

همچنین با استفاده از این دستگاه رومیزی جدید Mijia می توان آب سرد را به سرعت تهیه کرد به طوری که با کمک این دستگاه می توان دمای آب را تا 5 درجه سانتی گراد کاهش داد و 4 لیتر آب را به مدت یک شبانه روز خنک نگه داشت  در واقع کمپرسور این دستگاه رومیزی Mijia به عنوان یک یخچال عمل می کند.

فرآیند تصفیه آب در این دستگاه شش مرحله را طی می‌ کند تا آب باکیفیت و عاری از فلزات سنگین، باکتری‌ ها و سایر ناخالصی‌ ها را بنوشید در همین راستا شیائومی توصیه کرده است که برای تصفیه بهینه آب سالی یک بار فیلتر را تعویض کنید. همچنین به وسیله یک مخزن فاضلاب 1.8 لیتری آب کهنه ذخیره خواهد شد و شیائومی اطمینان می دهد که همیشه آب تازه می نوشید. دستگاه نوشیدنی رومیزی Mijia با قابلیت ارائه آب سرد و گرم قابل حمل بوده و یک صفحه نمایش OLED برای مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه در نظر گرفته همچنین اپلیکیشن Mijia نیز با این دستگاه سازگار است بنابراین لایه دیگری از کنترل دستگاه را فراهم می کند.

دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا

زمان دقیق به پایان رسیدن پیش فروش این دستگاه جدید میجیا هنوز مشخص نیست و همچنان ما منتظر اخبار مربوط به عرضه جهانی دستگاه سرو نوشیدنی رومیزی میجیا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟