سبقت گرفتن تی سی ال از ال جی
اخبار لوازم خانگی

سبقت گرفتن تی سی ال از ال جی در بین تولیدکنندگان تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Omdia و روزنامه کره ای The Elec، اختلاف بین ال جی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Omdia و روزنامه کره ای The Elec، اختلاف بین ال جی الکترونیک و تی سی ال در بین تولیدکنندگان تلویزیون روز به روز کمتر می شود در نتیجه احتمال سبقت گرفتن تی سی ال از ال جی برای بدست آوردن مقام دوم در میان تولیدکنندگان تلویزیون وجود دارد.

تی سی ال در حال برنامه ریزی برای خرید پنل های بیشتری نسبت به ال جی الکترونیکس در سال جاری است که البته همه آن ها برای ساخت تلویزیون استفاده نمی شود و برخی از آن ها برای ساخت مانیتور ها و محصولات دیگر است. این شواهد می تواند نشان دهد که سال 2022 سالی خواهد بود که تی سی ال جایگاه دوم را در بازار جهانی تلویزیون به دست می آورد.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین تی سی ال و ال جی در تولید و ساخت تلویزیون از 6.84 میلیون در سال 2019 به 2.76 میلیون در سال 2021 کاهش یافته است. سال گذشته سامسونگ 42.23 میلیون تلویزیون، ال جی 27.33 میلیون تلویزیون و تی سی ال 24.57 میلیون تلویزیون فروختند. پس سبقت گرفتن تی سی ال از ال جی دور از ذهن نخواهد بود.

خالی از لطف نیست اگر بدانید تی سی ال بیشتر پنل های تلویزیون ال سی دی خود را از شرکت تابعه خود به نام CsoT تامین می کند.

تی سی ال همچنان بر روی حجم رنگ تصاویر تمرکز دارد اما در سال‌ های اخیر تلویزیون‌ های LCD miniLED پیشرفته و مدل‌ های بسیار بزرگ را نیز به خط تولید خود اضافه کرده در همین حال، ال جی تلاش های قابل توجهی برای افزایش فروش تلویزیون های پیشرفته خود مانند OLED انجام داده است. سامسونگ، تولید کننده شماره یک تلویزیون امسال تلویزیون های OLED را روانه بازار خواهد کرد و تی سی ال را به عنوان تنها تولیدکننده بزرگ تلویزیون های LCD در بازار تنها می گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟