اخبار لوازم خانگی

ساندبار های جدید سری Q سامسونگ با قابلیت پخش صدای سه بعدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ دو ساندبار جدید را به همراه جدیدترین تلویزیون Neo OLED 8K که در سال جاری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ دو ساندبار جدید را به همراه جدیدترین تلویزیون Neo OLED 8K که در سال جاری راهی بازار خواهد شد را معرفی کرده است. ساندبار های جدید سری Q سامسونگ شامل دو ساندبار HW-Q990B و HW-S800B هستند که با عرضه این لوازم جانبی صوتی، سامسونگ نوید ارائه یک تجربه عالی به کاربران تلویزیون Neo OLED 8K 2022 می دهد. این دو ساندبار دارای فناوری های پیشرفته ای هستند که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

ساندبار های جدید سری Qسامسونگ

ساندبار سامسونگ HW-S800B  ابعادی به اندازه 38 میلی متر در 40 میلی متر دار‌د و به عنوان بهترین ساندبار برای ترکیب با تلویزیون فریم معرفی می شود. این ساندبار  ‌بسیار باریک را می ‌توان بدون هیچ نگرانی بر روی دیوار نصب کرد.

ساندبار های جدید سری Qسامسونگ

ساندبار HW-S800B از  دو بلندگو در دو طرف برخوردار شده و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کند. لازم‌ است بدانید که ساندبار سامسونگ مدل HW-S800B با قیمت 899000 وون (739 دلار) در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از ساندبار های جدید سری Q سامسونگ مدل HW-Q990B بوده که برای ارائه یک اتمسفر صدایی فراگیر با چندین ویژگی نوآورانه به خوبی مجهز شده است. برخی از ویژگی های مهم   این سیستم عبارتند از صدای فراگیر سه بعدی، فناوری Dolby Atmos و هنگامی که به تلویزیون 8K Neo OLED سامسونگ متصل می شود، برخلاف هر دستگاه دیگری صدای استریوفونیک سه بعدی با اکتان بالا را پخش می کند.

همچنین فناوری Q-Symphony سامسونگ کمک بسزای برای ایجاد یک صدای قدرتمند خواهد کرد البته این نسخه جدید Q-Symphony بر خلاف مدل های قبلی امکان پخش صدای تلویزیون را دارد. یکی از ویژگی های مثبت این ساندبار اتصال به تلویزیون از طریق Wi-Fi به جای استفاده از کابل HDMI است. در ادامه لازم است بدانید که ساندبار HW-S800B به قیمت 1.89 میلیون وون (~ 1555 دلار) به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟