مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور
اخبار لوازم خانگی

مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی بوده که می تواند بیش از 10 سال شما را همراهی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی بوده که می تواند بیش از 10 سال شما را همراهی خواهد کرد و نیازی به تعویض آن نخواهد بود به همین خاطر باید قبل از خرید با دقت کافی محصولات موجود در بازار را بررسی نمود تا بتوان مناسب ترین یخچال را برای خود انتخاب نمود. در این بین شاید با یخچال های برند کلور نیز آشنا شوید اما اطلاعاتی از محصولات آن نداشته باشید به همین خاطر ما در این متن به معرفی مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور خواهیم پرداخت.

مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور

در بازار لوازم خانگی تنوع محصولات بسیار زیاد بوده به طوری که ممکن است با هر بودجه ای با توجه به سلیقه شما یخچال فریزر پیدا شود. این موضوع باعث شده تا بسیاری افراد دچار سردرگمی شوند پس بهتر است تا بطور کامل با مشخصات یخچال ها آشنا شوند تا بتوانند آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

با یخچال کلور بیشتر آشنا شوید

مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور

زمانی که با یخچال کلور بیشتر آشنا شوید متوجه خواهید شد که آیا این یخچال برای شما مناسب است یا خیر. قبل از آن به شما درباره برند کلور خواهیم گفت که ساخت کجاست . برند کلور یک تولید کننده ایرانی بوده که از سال 94 تولید انبوه خود را آغاز نموده است. یخچال فریزر جزو اولین محصولات این کمپانی بوده که در حال حاضر چهار مدل مختلف درحال تولید و عرضه است.

از آنجایی که برند کلور در دسته برند های جدید قرار می گیرد و عمر طولانی در بازار ندارد نمی توان به راحتی گفت مزایا و معایب یخچال فریزر این برند چیست.

معرفی یخچال فریزر کمبی کلور

مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور

در بخش معرفی یخچال فریزر کمبی کلور به شما خواهیم گفت اندازه این یخچال چقدر بوده و برای خانواده های چند نفره طراحی شده است، رنگ و جنس بدنه این محصول چیست ، میزان مصرف انرژی یخچال کمبی کلور چقدر خواهد بود و …. . اگر تجربه استفاده از این مدل یخچال کلور را دارید حتما با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا آگاهی بیشتری در مورد این محصول کسب کنیم.

اگر خانواده ای کم جمعیت هستید نیازی به یخچال های بزرگ ندارید، برای خرید جهزیه یخچال های بالا پایین گزینه مناسبی است اما خانواده های پر جمعیت به خاطر بالا بودن مصرف مواد غذایی نمی توانند از یخچال فریزر های بالا پایین استفاده نمایید. یخچال فریزر کمبی کلور از حجم مفید 371 لیتر برخوردار است که بر خلاف آن برخی از یخچال فریزر های بالا پایین حجم بالایی دارند .

مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور

از دیگر مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور می توان به میزان پایین مصرف انرژی اشاره کرد. این ویژگی کمک می کند تا برق کمتری هنگام روشن بودن دستگاه مصرف شود. این یخچال به حفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات مجهز شده که کمک می کند مواد غذایی همیشه تازه بماند و یخچال شما مرتب باشد.

شما می توانید این محصول را در رنگ استیل و سفید تهیه کنید همچنین با خرید آن از خدمات پس از فروش کلور ایرانیان شرق بهره مند خواهید شد.

با دیگر مشخصات یخچال فریزر کمبی کلور می توانید در جدول بخوانید.

یخچال فریزر کلوِر مدل کمبی FRNT101
مشخصات کلی
نوع یخچال فریزریخچال فریزر بالا پایین
میزان مصرف انرژیA+
گنجایش کل432 لیتر
گنجایش یخچال242
گنجایش فریزر130
تعداد طبقات یخچال3 طبقه
تعداد طبقات فریزر4 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال4 طبقه
تعداد کشو یخچال2 عدد
تعداد کشو فریزر4 عدد
سیستم گردش هوای چندگانه دارد
سیستم تازه نگه داشتن میوه و سبزیجاتدارد
سیستم انجماد سریع فریزردارد
سیستم خنک کننده سریع یخچالدارد
سیستم اکونومی برای مسافرتندارد
سیستم کنترل هوشمندندارد
سیستم روشناییدارد
کنترل پنلدارد
نوع کنترل پنللمسی
سیستم ضد برفکدارد
نوع سیستم ضد برفککندانسور مخفی
سیستم عیب یاب هوشمنددارد
آب سردکندارد
یخ ساز دستیدارد
میزان صدا42 دسی بل
وزن92 کیلو گرم
قفل کودکدارد
ابعاد200*700*700 سانتی متر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟