دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا
اخبار لوازم خانگی

آغاز پیش فروش دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا از 15 آوریل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا توسط شیائومی به بازار عرضه شده است. این محصول در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا توسط شیائومی به بازار عرضه شده است. این محصول در حال حاضر در لیست محصولات مرکز خرید شیائومی قرار گرفته و با قیمت 2299 یوان (361 دلار) این گجت از 15 آوریل پیش فروش خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب میجیا توان خروجی فوق العاده 1000G و سرعت خروجی آب 2.65 لیتر در دقیقه دارد، با توجه به این قابلیت ها دستگاه می تواند یک فنجان آب 150 میلی لیتری را تنها در 3.5 ثانیه پر کند. شیائومی تضمین می کند که این دستگاه قادر است نیاز های روزانه یک خانواده پرجمعیت را برآورده کند.

 دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا

دستگاه تصفیه آب 1000G میجیا از یک فیلتر کامپوزیت پنج در یک برخوردار شده  که با یک فیلتر RO ترکیب می شود تا به طور موثری باکتری ها و فلزات سنگین موجود در آب را حذف کند تا به مادران باردار و نوزادان امکان نوشیدن مستقیم از شیر آب را بدهد. در حالتی که دستگاه غیر فعال است آب فیلتر شده به غشای RO برگردانده می شود و فیلتر دستگاه به طور مکرر شسته می شود تا کیفیت و طعم آب بهبود یابد.

عمر مفید فیلتر کامپوزیت PPC حدودا 2 سال و عمر مفید عنصر فیلتر RO به 5 سال می رسد. عملکرد این فیلتر ها پایدار بوده و میزان استفاده از آب بهبود خواهد یافت به طوری که تا حد زیادی هزینه تعویض قطعات اصلی را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه خواهد شد.

نسبت اب هدر رفته در حالت عادی 3:1 است همچنین نسبت خالص آب هدر رفته نیز زمانی که کیفیت آب نسبتاً ضعیف باشد می تواند به 2:1 برسد اما این دستگاه تصفیه می تواند در مقایسه با دیگر دستگاه های تصفیه آب معمولی با توان 400G، سالانه حدود 2433 لیتر آب صرفه جویی نماید.

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه هوشمند، امکان اتصال به برنامه میجیا بوده تا بتوانید از طریق تلفن همراه خود در هر زمان وضعیت آب را بررسی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟