مشخصات مخلوط کن تولیپس
اخبار لوازم خانگی

چقدر از مشخصات مخلوط کن تولیپس می دانید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مخلوط کن همانطور که از نام آن پیداست مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط می کند و ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مخلوط کن همانطور که از نام آن پیداست مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط می کند و برای درست کردن برخی نوشیدنی ها کاربرد دارد. در یک روز های گرم و تابستانی هیچ چیز بیشتر از یک نوشیدنی خنک همانند آب هندانه و یا شیر موز نمی تواند لذت بخش باشد اما اگر آن را در خانه تهیه کنید هم هزینه کم تری دارد و هم در زمان صرفه جویی خواهد شد. با خرید یک مخلوط کن می توانید به راحتی هم نوشیدنی خنک تهیه کنید هم می توانید برخی از مواد غذایی را آسیاب کنید. در بازار شاهد مخلوط کن با برند های مختلف هستیم اما شما چقدر از مشخصات مخلوط کن تولیپس می دانید؟

بررسی عملکرد های مخلوط کن تولیپس

مشخصات مخلوط کن تولیپس

مخلوط کن ها معمولا از یک پارچ و یک تیغه تشکیل شده اند در نتیجه عملکرد مشخصی دارند اما با اضافه شدن چند تیغه دیگر با کاربرد های مختلف دستگاه شما به یک مخلوط کن چند کاره تبدیل خواهد شد. در این بخش به بررسی علمکرد های مخلوط کن تولیپس خواهیم پرداخت تا بتوانید با این محصول بیشتر آشنا شوید.

مخلوط کن تولیپس مدل BLA474 در واقع یک دستگاه دو کاره بوده که می تواند برای شما آسیاب نیز باشد. به کمک این مخلوط کن می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن مواد غذایی را خرد و مخلوط نمایید همچنین این امکان را به شما می دهد تا آب میوه و نوشیدنی خوش مزه تهیه کنید.

مشخصات مخلوط کن تولیپس

همانطور که گفته شد قابلیت دیگر مخلوط کن تولیپس آسیاب بوده که با آن می توان انواع ادویه جات، سبزیجات، قهوه و… را آسیاب کرد در نتیجه از خرید آسیاب بی نیاز خواهید شد. لازم به ذکر است که شما برای خرید هر کدام از این دستگاه ها باید هزینه زیادی را صرف کنید در نتیجه از لحاظ اقتصادی بهتر است که یک مخلوط کن چند کاره خریداری نمایید.

ویژگی مخلوط کن تولیپس

مشخصات مخلوط کن تولیپس

در بازار لوازم خانگی شاهد مخلوط کن با قیمت های متفاوتی هستند که بسته با قابلیت ها و برند تغییر می کند. شما با مشخص کردن میزان بودجه خود می توانید راه خود را برای خرید هموار تر کنید. از آنجایی شما باید در محدوده بودجه خود خریداری نمایید در نتیجه  بسیاری از گزینه ها حذف و انتخاب آسان تر خواهد شد. از آنجایی که مخلوط کن تولیپس 1 میلیون و 530 هزار تومان قیمت دارد تقریبا با اکثر بودجه ها همخوانی دارد و اکثر افراد توانایی خرید آن را دارند.

توان موتور مخلوط کن تعیین کننده قدرت دستگاه است پس هر چقدر توان بالا تر باشد مخلوط کن شما قدرتمند خواهد بود. این ویژگی با واحد وات اندازه گیری می شود، مخلوط کن BLA474 تولیپس با حداکثر توان 800 وات می توان در دسته پر قدرت ها قرار بگیرد لازم به ذکر است که قوی بودن موتور مخلوط کن تاثیر مسقیم بر روی سرعت دارد.

مشخصات مخلوط کن تولیپس

یکی از ویژگی مخلوط کن تولیپس برخورداری از تیغه استیل بوده زیرا جنس تیغه در انتخاب مخلوط کن باید مورد توجه قرار بگیرد. تیغه با مواد غذایی به طور مستقیم در تماس است پس باید از جنس استیل ضد زنگ باشد تا طی سال هایی که از دستگاه استفاده می کنیئ کمترین آسیب را ببیند.

در جدول زیر می توانید به طور کامل با مشخصات مخلوط کن تولیپس آشنا شوید.

 

مخلوط کن تولیپس مدل BLA474
مشخصات کلی
حداکثر توان موتور800 وات
تعداد عملکرددو عدد
نوع عملکردآسیاب و مخلوط کن
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
جنس پارچشیشه ای
جنس بدنهپلاستیک با روکش استینلس استیل
جنس تیغهاستیل
تنظیمات سرعتدارد
تعداد سرعت موتور2 عدد
قابلیت هاقابلیت شستشو تیغه و قطعات، دارای عملکرد لحظه ای، امکان تنظیم مقدار پالپ
طول سیم50 سانتی متر
اقلام همراهدفترچه راهنما
انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟