نسل جدید کولر گازی ریلمی
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید کولر گازی ریلمی با قابلیت خنک کردن بیشتر در دمای بالا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی به تازگی تصمیم گرفته تا وارد بخش جدیدی از محصولات مصرفی در بازار هند ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی به تازگی تصمیم گرفته تا وارد بخش جدیدی از محصولات مصرفی در بازار هند شود.  اخیراً نسل جدید کولر گازی ریلمی با قابلیت تبدیل برای بیشتر خنک کردن در دمای بالا معرفی شده که از طریق Flipkart در دسترس خواهند بود.

سازنده گوشی های هوشمند چینی  اعلام کرده است که کولر گازی ها جدید را برای فصل تابستان هند طراحی و ساخته است. این دستگاه تهویه هوا جدید Realme از فناوری کمپرسور اینورتر برای خنک کردن موثر و همچنین عملکرد تمیز کردن خودکار برخوردار شده است. بر اساس گفته های ریلمی این دستگاه قادر است تا قابلیت های انعطاف پذیری را برای خنک کردن ارائه دهد تا مطمئن شود که کاربران بیشترین صرفه جویی مصرف برق را در  فصل تابستان خواهند داشت.

این شرکت در حال حاضر لپ‌ تاپ و سایر لوازم جانبی را به غیر از گوشی‌ های هوشمند را به فروش می رساند اما اکنون وارد دسته ای دیگر از محصولات برقی شده که لوازم خانگی است. نسل جدید کولر گازی ریلمی برای خرید از طریق Flipkart.com که یک وب سایت تجارت الکترونیک شناخته شده هندی است در دسترس خواهد بود. این دستگاه در در دو مدل 1 تنی و 1.5 تنی در دسترس بوده که  دارای قیمت اولیه 27790 روپییه (تقریباً 365 دلار آمریکا) خواهند بود.

طبق یادداشت های رسمی، تهویه مطبوع این شرکت را می توان بر اساس تعداد افراد در اتاق دمای خنک کننده را تنظیم کرد. علاوه بر این، همانطور که گفته شد این کولر گازی از قابلیت تبدیل برخوردار شده به این معناست که حالت خنک کننده می تواند بین 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و حتی 110 درصد تغییر کند. این  امکان  به دستگاه اجازه می دهد تا در دمای 55 درجه سانتیگراد نیز کار کند. این کولر گازی سه حالت  Sleep، Dry و Eco را به کاربران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما چیست؟