دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا
اخبار لوازم خانگی

عرضه دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا توسط شیائومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو هایی با عملکرد دوگانه جارو کردن و تی کشیدن این روز ها بسیار رایج ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو هایی با عملکرد دوگانه جارو کردن و تی کشیدن این روز ها بسیار رایج هستند، اما اگر از یکی از آن‌ ها استفاده کرده‌ باشید حتما می دانید که کیفیت بالایی ندارند و همانند یک تی دستی کار می کند. به نظر می رسد شیائومی با راه اندازی یک ماپ مکانیکی اختصاصی راه حلی برای این ارائه کرده که دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا نامیده می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا از قابلیت خلاقانه دو برس استفاده می کند، برس جلویی کثیفی‌ های نزدیک تر را می‌ شوید در حالی که برس پشتی لکه‌ های عقب تر را تمیز می کند و در نتیجه کارایی دستگاه بالا می رود و فرایند تمیز کردن بهتر خواهد بود.

دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا

این محصول با بهره مندی از دو برس اما  طراحی بدون فریمی دارد همچنین لازم به ذکر است که برس غلتکی جلویی می‌ تواند تغییر شکل دهد تا شکل لبه‌ های دیوار را به خود بگیرد تا به طور موثری لبه های کف در کنار دیوار را تمیز کند.

علاوه بر این، تی بی سیم دو برس میجیا می تواند طی هر بار تمیز کاری با اسپری کردن آب تمیز برس را پاکیزه نگه داشت. با این قابلیت پس از پایان تمیز کردن، تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که برس را دوباره روی پایه قرار داده و قابلیت تمیز کردن کمکی را با یک دکمه فعال کند تا شستشوی دستی برس شبیه‌ سازی شود تا دفعات تمیز شدن خودکار برس ها کاهش یابد و سالم تر بماند.

دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا

هنگام تمیز کردن مکان هایی مانند کف مبل و زیر تخت، دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا را می‌ توان به گونه‌ ای تنظیم کرد که به راحتی در زیر تخت قرار بگیرد همچنین در این حالت می توان آن را 90 درجه به بالا و پایین چرخاند. همچنین می توان دستگاه را در هر زمان و هر مکان به حالت عمودی رها کرد. همچنین هنگامی که آب خالی می شود یا میزان کثیفی زیاد است، به طور خودکار تمیز کاری متوقف می شود و صدای آژیر پخش شده تا به شما پاک کردن برس ها را یاد آوری کند.

دستگاه تی کشی بی سیم دو برس میجیا

 باتری این دستگاه می تواند تا 35 دقیقه دوام بیاورد همچنین یک مخزن داخلی 420 میلی لیتری تصفیه آب و یک مخزن فاضلاب 200 میلی لیتری دارد.

این دستگاه جدید میجیا در ابتدا  899 یوان (~ 141 دلار) قیمت خواهد داشت و در ساعت 10 صبح روز 20 آوریل فروش آن آغاز خواهد شد اما  قیمت اصلی آن 999 یوان (~ 156 دلار) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟