فناوری

در پشت صحنه طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با باور به اینکه اصالت یک محصول ترکیبی از تفکر عمیق، تحقیقات گسترده، زمان ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با باور به اینکه اصالت یک محصول ترکیبی از تفکر عمیق، تحقیقات گسترده، زمان و تلاش است، هویت طراحی سری گلکسی را ایجاد کرد. پیروی از این فرآیند، ارزش‌های جدیدی را اضافه می‌کند که استانداردهای گوشی‌های هوشمند ممتاز را بالا می‌برد. سامسونگ از همین راه به طور مداوم طراحی گوشی‌های هوشمند گلکسی را با حفظ ارزش‌های ضروری بهبود می‌بخشد.

جوهر اصالت

در پشت صحنه طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ چه گذشت؟

برای سری گلکسی S، سامسونگ همیشه به دنبال توسعه یک فرم منسجم و کامل است که فناوری و طراحی را بدون مرزبندی مشخص، هماهنگ و سازگار کند. با خطوط صاف و زیبا که شبیه انحنای تپه‌های شنی است، اعتدال و استحکام دو عنصری هستند که بیش از همیشه در فرم بهینه شده سری گلکسی S به چشم می‌خورد.

هندسه جسورانه

در پشت صحنه طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ چه گذشت؟

در فلسفه طراحی سری گلکسی S سامسونگ ضروری‌ترین عناصر همواره در اولویت توجه هستند تا یک هویت منحصربه‌فرد ایجاد شود. در مورد سری گلکسی S22، این موضوع منجر به ساخت دستگاه‌هایی با طراحی نظام‌مند  و هماهنگ در دو بخش جلو و پشتی گوشی شده است. برای رسیدن به این هدف و اطمینان از اینکه این گوشی‌های هوشمند از هر زاویه‌ای براق و صاف به نظر می‌رسند جزئیات و حواشی کناره‌های گوشی کاهش یافته است.

علاوه بر این، دوربین‌های گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra برای ایجاد هویت طراحی که سری گلکسی S در آینده حفظ خواهد کرد، بازآرایی و بهینه‌ شده‌اند. دوربین‌های گلکسی S22 و S22+ به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از لبه‌های افقی و عمودی دستگاه‌ها به یک اندازه فاصله داشته باشد و جلوه ظریف‌تری را ایجاد کنند.

ترکیب منسجم

در پشت صحنه طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ چه گذشت؟

گلکسی S22 و S22+ هر دو دارای رنگ‌های مشابه در بدنه و محفظه فلزی دوربین خود هستند که حسی از یکپارچگی می‌دهد. خط صاف و براقی که روی قاب کناری کشیده شده است، آن را از محفظه دوربین جدا کرده و به بدنه گوشی ظاهری جذاب و برجسته بخشیده است. سیستم دوربین، ساختار ضدآب آن و زاویه محفظه دوربین همگی بازطراحی شده و با ظرافتی خاص اصلاح و بهینه شده‌اند.

فراتر از نوآوری

طراحان سامسونگ به طور مداوم تلاش می‌کنند تا با نوآوری‌هایی که هویت منحصربه‌فرد دستگاه‌های گلکسی را بهبود می‌بخشد، استاندارد گوشی‌های هوشمند پرچمدار را بیش از پیش بالا ببرند. بر این اساس، گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra یکی از محصولاتی است که نشان می‌دهد سامسونگ چگونه بهترین عملکرد و فناوری را ارائه می‌کند و در عین حال به دنبال راه‌هایی است تا تجربه کاربران در استفاده از دستگاه‌ها و بیان تجربه خود تسهیل شود.

لطافت بصری

گلکسی S22 Ultra عملکرد برتر را با طراحی ماهرانه ترکیب می‌کند. در این گوشی‌، طراحی خاص سری S با سادگی و استحکام سری Note ادغام شده است تا به بهترین شکل با قلم S سری نوت هماهنگ شود.

با پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند، طراحی این بخش هم پیچیده‌تر شد و دوربین‌های گوشی تمایل به بیرون زدن از بدنه پیدا کردند. برای جلوگیری از بیرون ماندن دوربین سری گلکسی S22، سامسونگ با بهینه‌سازی طراحی، اندازه دوربین را به حداقل رساند. در این طراحی محفظه دوربین به شکلی طراحی شده که ظاهری شناور و هماهنگ با بدنه گوشی را به نمایش می‌گذارد. نتیجه این تغییرات منجر به ایجاد طراحی ظریف و چشم‌نوازی شده که بیرون‌زدگی بسیار کمی داشته و رنگ گوشی هم بسته به زاویه دید، متفاوت می‎شود.

استفاده لذت بخش از قلم S همه کاره

در پشت صحنه طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ چه گذشت؟

قلم S داخلی گلکسی S22 Ultra به کاربران امکان می‌دهد تجربه تلفن همراه خلاقانه و شادتری را با نوشتن و نقاشی روی صفحه نمایش بزرگ دستگاه، داشته باشند. قلم S جدید با 70 درصد تاخیر کمتر، به کاربران اجازه می‌دهد تا از تجربه واقعی‌تری لذت ببرند و احساس کنند با قلم روی کاغذ می‌نویسند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌ها را با حالت فشرده در منوی Air Command راحت‌تر باز کنند و تجربه Samsung Notes نیز راحت‌تر از پیش شده است. هنگامی که کاربران می‌خواهند لینک یا صفحه وبی را ذخیره کنند، می‌توانند به راحتی با استفاده از Samsung Notes صفحه جدیدی را باز کنند و همزمان به خواندن صفحه باز شده ادامه دهند.

دنیای خود را گسترده کنید

رابط کاربری One UI سامسونگ، کارهایی که کاربران می‌توانند با سری گلکسی S22 انجام دهند را گسترش داده است. برای مثال هنگامی که ویجت‌های پرکاربرد با استفاده از قابلیت Smart Widget گروه‌بندی می‌شود، ویجت‌هایی که بسته به زمان و مکان برای کاربران مفید خواهند بود، به‌طور خودکار نمایش داده می‌شود. ویجتی برای اطلاع‌رسانی به کاربران درباره رویدادهای آینده وجود دارد و همچنین ویجتی که نشان می‌دهد باتری گلکسی بادز آن‌ها رو به اتمام است. اینکه نیاز به باز کردن چندین ویجت به طور همزمان نباشد، قابلیت استفاده موثرتر از صفحه اصلی را می‌دهد.

دوربین این گوشی‌ها نیز بهبود یافته است تا کاربران بتوانند از سوژه‌های دور و در محیط‌های کم نور، عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت بگیرند. یکی از این قابلیت‌هایی که به گالری گوشی اضافه شده، حذف نوارهای خطی و مواجی است که هنگام عکس گرفتن از صفحه نمایش تلویزیون یا مانیتور ظاهر می‌شود. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند سلفی‌های واضح‌تری را ثبت کنند و توانایی جدیدی از بازسازی عکس را تجربه کنند. پاک‌کن هوش‌مصنوعی خودکار در ویرایشگر عکس، سایه‌ها و بازتاب‌های نور را شناسایی و حذف می‌کند. تاثیر این قابلیت، موثرتر از زمانی است که کاربران به صورت دستی اشیا را انتخاب و پاک می‌کنند.

طرح‌های بازتابنده زمانه

با طراحی دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ تلاش می‌کند تا تجربه موبایلی هوشمند و  بهینه‌ای را ارائه دهد که اولویت‌ها و سبک زندگی منحصربه‌فرد کاربران را در بر می‌گیرد. سامسونگ با طراحی‌هایی که در طول زمان تغییر می‌کند، کاربران را قادر می‌سازد تا از دستگاه‌های تلفن همراه خود هر طور که می‌خواهند استفاده کرده و تجربه‌ای لذت بخش از کار با گوشی هوشمند خود در زندگی روزمره داشته باشند. ادامه این راه به سامسونگ اجازه می‌دهد تا ارزش بیشتر و آینده روشن‌تری را برای جامعه و گروه‌های مختلف آن ایجاد کند.

همگام با مد روز و در عین حال کلاسیک

رنگ‌های سری گلکسی S22 منحصربه‌فرد، کلاسیک و درجه یک و درعین حال بر مبنای مد روز انتخاب شده است. هر کدام از سه مدل در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز موجود هستند و دو رنگ اختصاصی هم پیش‌بینی شده است. رنگ منحصربه‌فرد گلکسی S22 و S22+ طلایی صورتی است و گلکسی S22 Ultra نیز به رنگ اختصاصی شرابی درآمده است.

رنگ زیبای مشکی ارزش برتر سری گلکسی S را به نمایش می‌گذارد، در حالی که رنگ سفید خالص انعکاس بدنه فلزی را تکمیل می‌کند و امید و مثبت‌نگری را بازتاب می‌دهد. رنگ سبز منعکس‌کننده زمان حال است و سلیقه‌های مختلف را در بر می‌گیرد، در حالی که شرابی، ارزش برتر و حس مدرن و منحصربه‌فرد گلکسی S22 Ultra را برجسته می‌کند. یک پوشش دو لایه نانو رنگ و بافتی غنی به نسخه طلایی صورتی اضافه می‌کند و رنگ‌های متنوعی را نشان می‌دهد که فراتر از رنگ صورتی معمول است.

سفارشی‌سازی بیشتر

تغییر و بهینه‌سازی طراحی گوشی‌ها باعث شده تا لذت انتخاب کاور برای این سری از گوشی‌های پرچمدار بیشتر از همیشه شود. صفحه نمایش جمع و جور کاور S-View Flip دارای همان تجربه کاربری گلکسی Watch است که قابلیت استفاده ثابت و یکپارچه را ارائه می‌دهد. در همین حال، Frame Cover به کاربران اجازه انتخاب دو مدل صفحه پشتی را می‌دهد که یکی شفاف و دیگری آینه‌ای است تا کاربران بتوانند به راحتی دستگاه خود را مطابق با سلیقه خود تزئین کنند.

کاور بنددار سیلیکونی، گرافیک جسورانه را با رنگ‌هایی ترکیب می‌کند که هر زمان که از گوشی هوشمند استفاده می‌شود، حس قوی را ایجاد کند، در حالی که Protective Standing Cover دارای گزینه‌های متعددی از نظر طرح‌ها و رنگ‌های پایه است که ظاهری منحصربه‌فرد را به کاربران ارائه می‌دهد. طیف گسترده‌ای از مواد پوششی، مانند سیلیکون و چرم و همچنین طرح‌ها و رنگ‌های مد روز، به همه این امکان را می‌دهد که طرحی متناسب با شخصیت منحصربه‌فرد خود بیابند.

کاهش و بازیافت

هویت طراحی سری گلکسی S22 در بسته‌بندی آن نیز منعکس شده است. عدد 22 روی بسته نشان‌دهنده انسجام و یکپارچگی محفظه دوربین با طراحی سیال است، در حالی که علامت S پررنگ به طراحی شیک و مسطح گوشی‌های هوشمند اشاره دارد.

بسته‌بندی گوشی‌های هوشمند به شیوه‌ای سازگار با محیط‌زیست و 100 درصد با استفاده از کاغذ بازیافتی تولید شده است. همه اجزاء از جمله لوازم جانبی و دفترچه راهنما، فشرده‌تر ساخته شده‌اند تا حجم کلی بسته‌بندی کاهش یابد. این تلاش‌ها برای حفاظت از محیط زیست به سامسونگ امکان داد تا سری گلکسی S22 را به بسته‌بندی‌هایی مجهز کند که 56 درصد از نظر حجمی کوچک‌تر از گلکسی S20 است.

سال‌هاست که سری گلکسی S استانداردهایی را برای طراحی گوشی‌های هوشمند برتر تعیین می‌کند. هدف نهایی سامسونگ برای این سری، ارائه مداوم تجربیاتی از تلفن همراه است که بازخورد کاربران را منعکس می‌کند و به روش‌هایی تکامل می‌یابد که به نفع کل جهان باشد. در آینده، این شرکت به خلق تجربیات نوآورانه‌ای ادامه خواهد داد که بازتاب زمانه در حال تغییر ما باشد، مرزهای موجود را بشکند و گوشی‌های هوشمند را به جایگاهی فراتر از محدودیت‌ها برساند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟