پنکه بدون پره جدید شیائومی
اخبار لوازم خانگی

آغاز فروش پنکه بدون پره جدید شیائومی با قیمت 1599 یوان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته پنکه بدون پره جدید شیائومی از برند میجیا در بازار لوازم خانگی چین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته پنکه بدون پره جدید شیائومی از برند میجیا در بازار لوازم خانگی چین معرفی شد و پیش فروش این محصول با قیمت 1299 یوان که حدود 203 دلار بود.

اکنون این محصول برای فروش در بازار چین عرضه شده و می توان آن را با قیمت 1599 یوان خریداری کرد حال قیمت آن تقریباً  250 دلار است.

پنکه بدون پره جدید شیائومی با طراحی چرخه تصفیه دو در یک عرضه می شود و توانایی فیلتر ذرات 80-90 میلی متری را تا 99.96 درصد دارد. همچنین دارای پوشش آنتی باکتریال و ضد ویروسی در فیلتر بوده که می تواند باکتری ها و ویروس های موجود در فیلتر را برای مدت طولانی مهار و غیرفعال کند.

پنکه بدون پره جدید شیائومی

این شرکت اعلام کرده است که این محصول از طراحی نو آورانه ساختار انتقال هوا با گردش 10 متری، حداکثر سرعت باد 15.5 متر بر ثانیه و حداکثر حجم هوا 1700 متر مکعب بر ثانیه استفاده می‌ کند.

همچنین از  پروانه ثابت برخوردار شده تا بتواند نویز و صدا را کاهش دهد. لازم است بدانید که دو حالت خروجی هوا برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که هم در جلو و هم در عقب قابل تنظیم است علاوه بر این، سنسور دما و رطوبت داخلی و همچنین سنسور PM2.5 به عملکرد بهتر دستگاه کمک می کنند.

این محصول از XiaoAI که دستیار صوتی هوشمند خود شیائومی است، پشتیبانی می کند همچنین مانند سایر محصولات شیائومی پنکه بدون پره جدید میجیا را می توان به برنامه MIJIA متصل کرد تا به کمک تلفن همراه هوشمند بتوان آن را کنترل نمود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟