لوازم خانگی قاچاق در شهرکرد
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف لوازم خانگی قاچاق ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: تشدید اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق، تحقق شعار سال و رونق‌بخشی به تولید داخلی و کمک به چرخه اقتصادی کشور، مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق سازمان‌یافته و کلان، در دستور کار فرماندهی انتظامی استان است.

وی افزود: در همین راستا با دریافت خبر فرا استانی از پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مبنی بر حمل کالای قاچاق به وسیله 2 دستگاه کامیون ایسوزو که از جنوب کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت هستند، اکیپی از عوامل پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مجتمع آفتاب در حوالی شهرستان نطنز استان اصفهان اعزام و با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم و پلیس امنیت اقتصاد استان اصفهان، قصد بررسی یکی از کامیون‌های موصوف را داشته که راننده آن با مشاهده پلیس،کامیون را باسرعت زیاد وارد اتوبان اصفهان کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: ماموران در حین تعقیب کامیون، متوجه شدند که یک دستگاه خودرو پراید وانت به عنوان اسکورت کامیون موصوف وارد عمل شده و با انجام حرکات نمایشی خطرناک، قصد برهم زدن تعادل خودرو پلیس را دارد و در همین حین یک دستگاه خودروی مگان از عوامل دفتر فرماندهی کل انتظامی کشور به کمک عوامل این فرماندهی آمده و در نهایت در نزدیکی عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان قم به سمت لاستیک‌های کامیون شلیک و پس از پنچرشدن متوقف شد.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: راننده کامیون بلافاصله سوار خودروی پراید وانت مذکور شده و به فرار ادامه می‌دهند، خودرو موصوف نیز چند کیلومتر جلوتر توقیف و 3 نفرمتهم دستگیر و در بازرسی از داخل کامیون  62 دستگاه ماشین لباسشویی، 2 دستگاه تلویزیون و 4 دستگاه جاروبرقی قاچاق کشف می‌شود.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟