سرخ کن بدون روغن تفال
اخبار لوازم خانگی

سرخ کن بدون روغن تفال با ظرفیت بالا به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرخ کن های جدید بازار به سرخ کن های بدون روغن معروف هستند اخیرا مورد ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرخ کن های جدید بازار به سرخ کن های بدون روغن معروف هستند اخیرا مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در همین جهت سرخ کن بدون روغن تفال با ظرفیت بالا تر از سرخ کن های معمولی راهی بازار شده است.

مزیت سرخ کن بدون روغن این است که می تواند مواد غذایی را به کمک جریان هوا سریع تر از روش های سنتی سرخ نماید و طعم اصلی و لذیذ غذا حفظ شود.

دستگاه Turbo Crisp را می توان به عنوان مکملی برای Turbo Cuisine & Fry معرفی کرد زیرا این دستگاه تنها می تواند غذا را سرخ ، گریل و کباب کند. در حالی که مولتی‌ کوکر مجموعه‌ ای از برنامه‌ های خودکار را برای پخت با فشار، بخار پز، آهسته‌ پز و غیره را ارائه می‌دهد. در واقع در مولتی کوکر  از 15 برنامه آشپزی استفاده شده تا بتواند تطبیق پذیری بیشتری را هنگام پخت و پز ارائه دهد.

در جدید ترین سرخ کن بدون روغن تفال برنامه ها به راحتی هدایت می شوند به طوری که دما و زمان پخت به سادگی با چرخاندن و فشار دادن دکمه کنترل تنظیم می شوند.

برخلاف سرخ کن‌ های معمولی این دستگاه دارای فناوری انحصاری کاسه‌ های کروی است تا گردش حرارت بهینه باشد و در نتیجه پخت عالی ارائه دهد. ظرفیت 7.6 لیتری XXL سرخ کن تفال هنگام پخت و پز برای جمعی ایده آل است و می توان تا 9 وعده در آن واحد پخت کرد.

لازم است بدانید که این سرخ کن تفال در بازار استرالیابا قیمت 499.95 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟