سونی در رتبه سوم فروش بازار
اخبار لوازم خانگی

سونی در رتبه سوم فروش بازار تلویزیون آمریکا ایستاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ظاهرا تولید کننده تلویزیون ژاپنی با سرمایه گذاری بر روی پلتفرم گوگل تی وی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ظاهرا تولید کننده تلویزیون ژاپنی با سرمایه گذاری بر روی پلتفرم گوگل تی وی توانسته به خواسته خود برسد، سونی در رتبه سوم فروش بازار تلویزیون آمریکا توانست بیستد و رقیب خود Vizio را کنار بگذارد . البته در این رقابت سامسونگ همچنان پیشتاز است.

بر اساس داده های شرکت تحلیلی Parks Associations، سونی در سه ماهه سوم سال 2021 از Vizio در بازار ایالات متحده پیشی گرفت و در شش ماه گذشته همچنان پیشتاز بود. ال جی در جایگاه دوم قرار دارد در حالی که سامسونگ به راحتی رتبه اول را دارد.

سونی در رتبه سوم فروش بازار

پل اریکسون، مدیر تحقیقات پارکس گفت: سامسونگ همچنان پیشرو در بازار تلویزیون های هوشمند بوده و در حال حاضر بیش از یک چهارم تلویزیون های هوشمند مصرف کنندگان در ایالات متحده از این برند کره ای است. در حالی که استفاده از تلویزیون هوشمند همیشه در اوج بوده اما ممکن است در کوتاه‌ مدت اشباع و محافظه‌ کاری از سوی شرکت ها وجود داشته باشد. سونی علی‌ رغم رکود برای سه برند برتر تلویزیون همچنان موفق به رشد در خرید شد. البته عرضه تلویزیون های جدید Google TV Bravia در سال 2021 توانست کمک بسزایی به این موضوع کند.

اگر چه از متن بیانیه مطبوعاتی مشخص نیست اما به نظر می‌ رسد این اطلاعات 5 سازنده برتر تلویزیون را بر اساس درآمد نه فروش واحد رتبه‌ بندی می‌ کنند.

بسیاری از خریداران و مشتریان در طول قرنطینه برای خرید تلویزیون های هوشمند جدید تمرکز داشتند. شرکت تحلیلگر برخی از موفقیت های سونی را به تغییر پلتفرم اندروید تی وی به گوگل تی وی نسبت داده است. در حال حاضر نیز اکثر مدل های تلویزیون 2021 و 2022 سونی از گوگل تی وی برخوردارند و باعث شده سونی در رتبه سوم فروش بازار تلویزیون آمریکا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟