کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو
اخبار لوازم خانگی

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات کولرگازی های الیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو که به تولید انواع تلویزیون هوشمند شهرت دارد حالا به بخش های دیگر ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو که به تولید انواع تلویزیون هوشمند شهرت دارد حالا به بخش های دیگر ورود کرده و قصد دارد تا با عرضه کولر گازی، سبد محصولات خود را کامل تر کند. کولر گازی الیو در سه مدل 12، 24 و 30 Btu روانه بازار می شوند که برای اکثر فضا ها مناسب بوده و دست مشتری برای انتخاب باز است. برای اطلاع از مشخصات و امکانات مدل های ارائه شده توسط الیو در ادامه با ما همراه شوید.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست + ویدیو و جدول قیمت

کولر گازی های الیو چه امکاناتی دارند؟

 کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

برند الیو تلاش کرده تا با عرضه کولرگازی های مجهز به تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی درخور مشتری ایرانی ارائه کند. بخش لوازم خانگی الیو توسعه یافته و می توان در آینده انتظار محصولات دیگری را از این شرکت ایرانی داشت. در کاتالوگ محصولات این شرکت نام سه مدل DF1G12D14A DF1G24D14A و DF1G30D14A ذکر شده که برای مناطق معتدل مناسب بوده و همان طور که مشخص است براساس ظرفیت سرمایشی و گرمایشی و مشخصات تقسیم بندی شده اند.  از امکانات این مدل ها می توان به قابلیت رطوبت زدایی، پره های طلایی، حالت توربو، گرید انرژی A، پرتاب باد 4 جهته، حالت خواب و … اشاره کرد که در این بخش به بررسی کامل مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو می پردازیم.

کولر گازی الیو

عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی کولر گازی های الیو منجر شده تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود زیرا دیگر نیاز نیست تا دستگاه جداگانه ای برای فصول سرد یا گرم سال خریداری کنید. این مدل ها می تواند در هر زمان و با هر دمایی، هوای مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

پره های طلایی

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

ارائه پره های طلایی یا به عبارت دیگر GOLDEN FIN حاکی از آن است کولر گازی های ساخت الیو با کیفیت هستند زیرا پنل های داخلی و خارجی دستگاه در برابر خوردگی و یا سایر عوامل محیطی مقاوم بوده و در نتیجه شاهد عمر طولانی این مدل ها خواهیم بود.

حالت توربو

تصور کنید یک روز گرم یا خیلی سرد وارد خانه خود شده اید اما فضا یا محیط منزل شما خیلی سرد یا گرم است مطمئنا نیاز به دستگاهی خواهید داشت که در سریع ترین زمان ممکن دمای محیط را برای شما مطلوب می کند. برند الیو برای این مشکل چاره ای اندیشیده و مدل های خود را مجهز به به حالت توربو کرده که به لطف آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید محیط خود را سرد یا گرم کنید.

حالت خواب

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

وجود حالت خواب در کولرگازی می تواند خوابی راحت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این قابلیت به کمک حسگرهای پیشرفته دمای محیط را به گونه ای تنظیم می کند تا در هنگام خواب هم هوایی مطلوب در خانه داشته باشید.

پرتاب باد 4 جهته

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

 لیست مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو طولانی بوده و یکی از مهمترین آن ها، پرتاب باد 4 جهته است زیرا این قابلیت مهمترین نقش را برای توزیع هوای یکنواخت در محیط خانه یا محل کار ایفا می کند.

قابلیت رطوبت زدایی

اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید و یا رطوبت محیط زیاد است با فعال کردن قابلیت رطوبت زدایی در مدل های ارائه شده توسط شرکت الیو به راحتی می توانید رطوبت محیط را کاهش دهید.

تایمر

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

یکی دیگر از ویژگی های جالب دستگاه های ساخت الیو وجود تایمر است اکه امکان تنظیم و راه اندازی دستگاه را به دلخواه و براساس الگو مصرف روزانه را فراهم کرده است.

شروع خودکار

فصل تابستان امکان قطعی برق بسیار زیاد است اما کولر گازی های الیو دارای شروع خودکار بوده و دستگاه با همان تنظیمات قبل از قطعی برق می تواند کار خود را شروع کند.

حالت ECO یا کم مصرف

کولر گازی الیو رسما معرفی شد / مشخصات و امکانات مدل های کولر گازی الیو

به کمک فعال کردن حالت ECO یا کم مصرف می توانید در دو حالت سرمایشی و گرمایشی شاهد صرفه جویی بیشتر در انرژی و کاهش هزینه های قبوض باشید.

تنظیمات شخصی

شخصی سازی یا سفارشی سازی محصول می تواند کار کاربران را راحت تر کند. تنظیمات مورد نظر خود را بر دستگاه می توانید
ذخیره کرده و با هر بار روشن کردن آن، همان تنظیمات را به صورت خودکار فعال کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مارک الیو مال کدام کشور است یکی از سوالات رایجی است که در مورد این برند پرسیده می شود که در مطالب گذشته به طور کامل به آن پرداختیم و اکثر مشتریان پاسخ این سوال را می دانند و در این بش ضمن پاسخ به آن در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت اطلاعاتی ارائه می دهیم.

در پاسخ به سوال مارک الیو مال کدام کشور است می توان گفت یک برند ایرانی بوده و محصولات آن در کشورمان تولید و روانه بازار می شود. کولر گازی های الیو با ضمانت آسال سرویس  به فروش خواهند رسید و از طرفی دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

کلام آخر

شرکت های لوازم خانگی ایرانی با خروج شرکت های خارجی توانستند خلا برندهای خارجی در بازار کشورمان را پر کنند و به دنبال توسعه و افزایش کیفیت محصولات خود هستند. شرکت الیو سالهاست که در بخش تولید تلویزیون فعالیت می کند و عرضه کولر گازی متنوع نشان می دهد که شرکت به دنبال تکمیل سبد کالای خود بوده و ورود این برند به حوزه های دیگر لوازم خانگی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 03 مرداد 1401 در 10:15 ب.ظ

    بنده مدل ۳۰۰۰۰هزار خریداری کردم هم کمپرس صدای زیادی داره و هم خود پنل . نسبت به ابولی خیلی آلودگی صدای وحشت ناکی داره

    • بشیر جامی | 28 فروردین 1403 در 10:02 ق.ظ

      مشکل از خود شماست یا کولرتون
      این کولر خیلی کم صدا هست
      از ایوولی بهتره