سایر خبرها

بلولاین، مسیری متفاوت برای پشتیبانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «بلولاین» تعبیری از یک خط مستقیم بین مشتری و بلوبانک است. خطی که به دور از ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «بلولاین» تعبیری از یک خط مستقیم بین مشتری و بلوبانک است. خطی که به دور از تعارفات و پیچیدگی‌های عجیب و غریب نظام بانکی، فرصت یک ارتباط صمیمی و بدون اضطراب را به مشتری می‌دهد. «پشتیبانی، اما دوست‌داشتنی» اصلی‌ترین ارزشی است که این تیم جوان و حرفه‌ای، برای مشتریانش خلق می‌کند.

حداکثر فاصله‌ شما با بلولاین تنها ۲۰ ثانیه است. کاربر با کوچکترین اراده‌ای در هر صفحه از اپلیکیشن و با فشاردادن یک دکمه ‌(آیکون علامت سوال در منوی صورتحساب) قادر به برقراری مکالمه‌ای صمیمی، در عین حال رسمی است و برای پیدا کردن پاسخ سوالات، رفع چالش‌های اپلیکیشنی و بانکداری در مسیر درست هدایت می‌شود.

انتخاب روش ارتباط با بلولاین با شماست. گفت‌وگوی متنی و صوتی آنلاین، ارتباط تلفنی، پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی با دسترسی بیست و چهار ساعته، ویژگی‌هایی است که بلولاین را از سایر تیم‌ها متمایز کرده و تعریف جدیدی از «پشتیبانی» را ارائه داده است.

خدمات «کاربران ویژه» برای تمامی کاربران

فرقی ندارد که شما از کجا با بلولاین تماس می‌گیرید یا موجودی حساب شما چقدر است، بلولاین خدماتی با کیفیت استاندارد و در شان کاربران بلوبانک به شما ارائه می‌دهد. کاربران بلوبانک در جای‌ جای ایران فارغ از مسافت، فرهنگ، سطح دانش و آگاهی از موضوعات بانکی، همه و همه یک نوع خدمات پشتیبانی ویژه از بلوبانک دریافت می‌کنند. حل مسئله کاربر با آرامش و احترام به کاربران، در هرساعتی از شبانه‌روز و در سریع‌ترین زمان ممکن تعریفی از ویژه دانستن همه کاربران است.

این تیم جوان و حرفه‌ای با هدف ارائه‌ خدمات پشتیبانی و ساختن تجربه‌ای متفاوت برای کاربران بلوبانک، ایجاد شده تا بتواند تصویری متفاوت از آنچه که تا به امروز از خدمات پشتیبانی وجود داشته را ارائه دهد. «بلوبانک» به عنوان یک نئوبانک ایرانی در سال ۱۳۹۸ و با هدف ساختن تجربه‌ای تازه برای هموطنان خود، شروع به کار کرد و از ابتدای فعالیت تاکنون تلاش کرده تا شعار و هدف خود را به بهترین شکل تحقق ببخشد. براین اساس، با هدف ایجاد تجربه‌ای جدید تیمی متفاوت را برای رسیدگی به مشکلات و سوالات کاربران تشکیل داد تا بتواند تجربه‌های ناخوشایند تاخیر در پاسخگویی، نگرفتن جواب نهایی و عدم در درسترس بودن پشتیبانی را برای کاربران خود تغییر دهد.

بلولاین، تنها یک تیم پشتیبانی نیست بلکه تیمی از کارشناسان بانکی است که بیست و چهار ساعته، به رفع چالش‌ها و پاسخگویی به سوالات کاربران می‌پردازد. تفاوتی ندارد که کاربران از طریق چت با بلولاین ارتباط برقرار کنند یا تماس تلفنی، نهایتا به‌طور میانگین ۲۰ ثانیه در صف برای پاسخ‌گویی منتظر می‌مانند. جالب است بدانید که مدت زمان صحبت کارشناسان با کاربران بلوبانک به طور میانگین ۵ دقیقه گزارش شده که نشان می‌دهد این تیم با صبر و حوصله به تمامی سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد و هیچ سوالی را بی‌جواب نمی‌گذارد. از ویژگی‌هایی که تجربه‌ای متفاوت از پشتیبانی را با این تیم رقم می‌زند، این است که اعضای بلولاین از طریق یک ارتباط انسانی (غیر ماشینی) و شخصی‌سازی شده، با بهره‌گیری از هوش هیجانی با مشتریان صحبت خواهند کرد. تیم بلولاین با در نظر گرفتن این نکته که این روزها مکالمات پیامکی میان مردم، رایج‌تر از تماس‌های تلفنی است به کاربران خود این امکان را داده که به جای تماس تلفنی از گفت‌وگوی متنی استفاده کنند.

طبق آمار ۷۰٪ از ارتباطات با بلولاین به‌صورت چت، ۲۵٪ به‌صورت تماس و ۵٪ به‌صورت پیام‌هایی است که این تیم در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند. مهم نیست که کاربر بلوبانک باشید یا خیر، اعضای این تیم به هرجهت در تمام ساعات شبانه‌روز، با دقت و بدون تمایز به سوالات بانکی شما پاسخ و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

برای ارتباط با بلولاین می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از بخش «تماس با ما» در وب‌سایت و اپلیکیشن بلوبانک استفاده کنید. اگر مایل به مکالمات ایمیلی هستید، می‌توانید مشکل یا سوال خود را در قالب یک ایمیل به آدرس  [email protected] ارسال کنید.

تغییر چارچوب‌ها و ساختن یک تجربه متفاوت در شرایطی که الگوهای موجود به‌صورت یک قالب کلی جا افتاده‌اند، کار چندان آسانی نیست اما بلوبانک در این زمینه هم توانسته به‌خوبی نشان دهد که چطور زمین‌ بازی را به نفع کاربران عوض کرده و به‌دنبال ساختن تجربه‌هایی تازه و نوین است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟