حکایت شستشوی دقیق با ماشین لباسشویی جدید جی‌پلاس روایت می شود!
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی جدید جی‌پلاس ؛ نشانگر توانایی تولید محصول با کیفیت در ایران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چندوقتی است که ماشین لباسشویی جدید جی‌پلاس GWML99 با قدرت فناوری بخار، حسابی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چندوقتی است که ماشین لباسشویی جدید جی‌پلاس GWML99 با قدرت فناوری بخار، حسابی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در واقع این ماشین لباسشویی جی‌پلاس است که با شعار “قدرت نهان قهرمان” در سطح شهر از بیلبوردها تا مراکز خرید، حکایت جدیدی از شستشوی دقیق و بهداشتی را روایت می‌کند و حاکی از توانایی تولید محصول با کیفیت در ایران است.  با سرکار خانم میترا مهاجری مدیر محصول ماشین لباسشویی جی‌پلاس در خصوص امکانات این محصول جدید، گپ‌وگفتی دوستانه داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید:

در همین رابطه بخوانید:

راهنمای خرید لوازم خانگی جی پلاس برای جهیزیه تا سقف 50 میلیون تومان
  1. در ترند ماشین‌لباسشویی‌های برندهای جهانی، مسیر به سمت شستشوی اصولی و بهداشتی پیش می‌رود. جی‌پلاس با فیچر جدید چقدر به این ترند پایبند است؟

خب همانطور که می‌دانید از خط تولید ماشین لباسشویی جی‌پلاس حدود سه سالی است که می‌گذرد. در این مدت شرکت گلدیران همیشه محصولاتی هم‌رده با ویژگی‌های برندهای ‌روز دنیا، به بازار عرضه کرده است، محصولاتی که با هدف افزایش رفاه مشتریان و بالابردن کیفیت زندگی ایرانی تولید شده است. ماشین لباسشویی با تکنولوژی بخار نیز آخرین آپدیت محصولی در رده ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس است که مزایای کاربردی بسیاری دارد؛ از جمله آن به شستشوی بهتر از طریق لکه‌گیری عمیق و ضدعفونی کردن لباس‌ها و همچنین از بین بردن عوامل آلرژی‌زا می‌توان اشاره کرد که همگی مطابق با آخرین دستاوردهای محصولی لباسشویی در سطح بین‌المللی است.

  1. از مدل جدید ماشین لباسشویی با فناوری بخار بیشتر برای ما می‌گویید. در چه مدل هایی ارائه شده است؟

فناوری بخار در مدلهای سری لیان (Lian)  در ظرفیت‌های 8 و 9 کیلویی ارائه شده است. همچنین این سری از محصولات در دو رنگ پرطرفدار سفید و نقره‌ای طراحی شده که  به آشپزخانه هر خانه‌ای از لحاظ چیدمان و رنگ، هویت می‌بخشد.

  1. شما اگر بخواهید در یک جمله ماشین لباسشویی با فناوری بخار را معرفی کنید چه می‌گویید؟

اگر به دنبال یک ماشین‌لباسشویی با مشخصات محصولی کامل با قیمت رقابتی می‌گردید این مدل‌های جدید از سری لیان جی‌پلاس را در گزینه‌های منتخب خود حتما مورد ارزیابی قرار دهید. البته این ارزیابی با یک بازدید از بازار قابل استناد است. کیفیت شستشو و ضدعفونی انواع لباس‌ها مخصوصا لباس کودکان، در این ماشین لباسشویی همان تمایزی است که از آن صحبت می‌کنیم. بعد از شستشو هم با اطمینان، با چین‌وچروکِ به مراتب کم‌تری مواجه خواهید شد که یک دلگرمی برای همه کاربران این محصولات است.

  1. در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش این ماشین لباسشویی توضیح دهید؟

گارانتی گلدیران یکی از نقاط قوت ماشین لباسشویی جدید جی پلاس است. برای این سری ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس نیز، به دلیل اینکه از موتور دایرکت درایو (موتور بدون تسمه) استفاده شده؛ گلدیران 10 سال گارانتی موتور و 24 ماه خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

  1. سوال اخر ما این است که از کجا می‌توان این محصول جدید را خریداری کرد؟

نمایندگی‌های فروش حضوری در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس  goldiranplus.ir برای طرفداران خرید آفلاین و آنلاین، آماده ارائه این محصول هستند. اما اگر اطلاعات بیشتری در خصوص مشاوره محصولی نیاز داشتید؛ کافی است با شماره 02184733 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟