کالکشن جدید یخچال توکار اسمگ
اخبار لوازم خانگی

کالکشن جدید یخچال توکار اسمگ چه ویژگی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با کالکشن جدید یخچال توکار اسمگ می توانید زیبایی آشپزخانه خود را چندین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با کالکشن جدید یخچال توکار اسمگ می توانید زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر کنید. در این مجموعه سه مدل یخچال یافت می شود که از بین این سه مدل می توانید مناسب ترین را برای خود انتخاب نمایید.

برای تطبیق پذیری بیشتر و مطابقت یخچال و فریزر با چیدمان های آشپزخانه، همه مدل ها دارای لولا های برگشت پذیر درب هستند تا بتوانید به راحتی جهت باز شدن درب را تغییر دهید. در داخل یخچال یک صفحه نمایش لمسی الکترونیکی در نظر گرفته شده تا دما و عملکرد دقیق را برای شرایط بهینه غذا و نوشیدنی با فشار یک دکمه فراهم می کند. لازم به ذکر است که این یخچال از فناوری پیشرفته گردش هوا با عملکرد بهینه برای حفظ تازگی مواد غذایی، عطر و مواد مغذی محصولات و پروتئین ها را برای مدت طولانی تری برخوردار شده است.

بهداشت کلی یخچال با یک واشر ضد باکتری که از رشد باکتری ها و میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند، بهبود پیدا خواهد کرد. کالکشن جدید یخچال توکار اسمگ جهت بالا رفتن کاربرد و همچنین عملکرد آن قفسه های شیشه ای ایمن با کیفیت بالا در یخچال و فریزر  همچنین کشو های محکم در فریزر طراحی شده است. علاوه بر این، برای حفظ طراوت و طعم غذا برای مدت طولانی تر، شرایط کنترل رطوبت وجود دارد.

لازم است بدانید که با خرید این محصول اسمگ جهت حفظ آرامش خاطر مشتریان 5 سال گارانتی و ضمانت را برای یخچال ارائه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟