پنکه ایستاده هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پنکه ایستاده هوشمند شیائومی با قابلیت تغییر فرکانس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه ایستاده هوشمند شیائومی با قابلیت تغییر فرکانس عرضه شده است این محصول ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه ایستاده هوشمند شیائومی با قابلیت تغییر فرکانس عرضه شده است این محصول از 13 آوریل در مرکز خرید شیائومی با قیمت 499 یوان ( 78 دلار) در دسترس است.

یکی از مهمترین نقاط قوت این پنکه توانایی گردش هوا در کل خانه در عرض 2 دقیقه است به طوری که می تواند هوای 29 متر مکعب را در یک دقیقه به گردش در آورد. همچنین سر چرخان اتوماتیک با زاویه چرخش کمک می کند تا هوا در محیط وسیع تری پخش شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به کنترل باد به کمک سنسور دما و رطوبت و گردش عمقی 16 متری در فواصل طولانی اشاره کرد.

پنکه ایستاده هوشمند شیائومی

پنکه ایستاده هوشمند شیائومی تا 6.5 متر بر ثانیه باد را تولید می‌ کند و  می تواند تا 16 متر دور تر از خود انتقال دهد با ادامه یافتن این روند هوای همه قسمت های خانه خنک خواهد شد.

علاوه بر این، پنکه هوشمند شیائومی از چرخش خودکار 150 درجه افقی، چرخش خودکار دو محوره 90 درجه عمودی، و جابجایی عریض چند زاویه‌ ای پشتیبانی می‌ کند تا هوای خنک به مناطق بیشتری در خانه برسد. هنگامی که فن خاموش می شود قسمت سر به حالت عادی خود باز می گردد.

در عین حال این پنکه از یک سنسور دما و رطوبت با دقت بالا برخوردار شده است. یکی از ویژگی های جالب در حالت هوشمند و حالت خواب این است که می تواند به طور خودکار سرعت دنده و باد را با توجه به شرایط مختلف محیطی داخلی مطابقت دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟