جارو شارژی سامسونگ جت
اخبار لوازم خانگی

آغاز فروش جارو شارژی سامسونگ جت در هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو شارژی سامسونگ جت با قدرت و توان منحصر بفرد همچنین قابلیت های هوشمند ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو شارژی سامسونگ جت با قدرت و توان منحصر بفرد همچنین قابلیت های هوشمند راهی بازار هند شده است. این جارو شارژی قادر است با ارائه امکانات بهداشتی بالا راه حل های درجه یکی را برای تمیز کردن خانه در اختیارتان قرار دهد.

سامسونگ جت 70، جت 75 و جت 90 سه مدل از این سری جاروشارژی ها بوده که می توانند حداکثر 200 وات توان را برای مکش زباله های ریز ارائه دهند. جاروشارژی سامسونگ به گونه ای طراحی شده تا کاربران بتوانند به سادگی و سریع ترین زمان ممکن خانه خود را جارو بزنند. همچنین سامسونگ به مشتریان این اطمینان خاطر را داده که سرعت عملکرد دستگاه بالا خواهد بود زیرا از موتور دیجیتال اینونتر برخوردار شده است. موتور قدرتمند اینورتر هوا را با تیغه های ایرفویل اولتراسونیک به جریان می اندازد و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

جارو شارژی سامسونگ جت

این سه جاروبرقی از فناوری Jet Cyclone برخوردار شده تا با استفاده از باد و هوا برای به دام انداختن ذرات گرد و غبار با حداقل قدرت مکش استفاده کنند. این محصولات دارای یک سیستم فیلتراسیون چند لایه هستند که به طور موثر ذرات گرد و غبار و مواد حساسیت زا را از اتاق جذب می کند سیستم فیلتراسیون همچنین شامل انتشار هوای تمیز در محیط کار می شود.

جارو شارژی سامسونگ جت

جارو شارژی سامسونگ جت 70 قدرت مکش تا 150 وات را ارائه می دهد که می تواند تا 40 دقیقه پایدار بماند. این دستگاه دارای یک باتری 2000 میلی آمپری است که می توان آن را تعویض نمود که البته مدت زمان جارو کشیدن تغییر پیدا خواهد کرد. جت 70 دارای سطل زباله و مخزن قابل جدا شدن است که شرایط کاملا بهداشتی را فراهم می سازد.

جارو شارژی سامسونگ جت

سامسونگ جت 75 قدرت مکش حداکثر تا 200 وات را ارائه می دهد که بسیار کارآمد خواهد بود همچنین دارای یک باتری قابل جدا شدن با امکانات بهداشتی مانند جت 70 است. علاوه بر این، جت 75 با تعدادی لوازم جانبی ارائه می شود که این لوازم برای جت 90 نیز موجود است. لازم به ذکر است که سامسونگ جت 90 عملکرد پیشرفته تری نسبت به دو دستگاه دیگر ارائه می دهد.

جارو شارژی سامسونگ جت

قیمت جاروشارژی جت 70 ، جت 75 و جت 90 به ترتیب با در نظر گرفتن تخفیف 31500 روپییه، 38900 روپییه و 47900 روپییه قیمت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟