جاروبرقی سام الکترونیک مدل VC 9015 چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی سام مدل VC 9015 چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سام یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در مطالب گذشته به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سام یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در مطالب گذشته به بررسی  ماشین لباسشویی و تلویزیون و سایر محصولات این شرکت پرداخته شده است اما در این بخش قصد داریم تا به به بخش لوازم خانگی کوچک این شرکت ورود کرده و محصول تازه وارد این شرکت یعنی جاروبرقی سام الکترونیک مدل VC 9015 را معرفی کنیم.

مشخصات جاروبرقی سام الکترونیک مدل VC 9015

جاروبرقی سام الکترونیک مدل VC 9015

جاروبرقی سام الکترونیک مدل VC 9015 از نوع کیسه دار است که با قیمت مناسبی عرضه می شود. این مدل با گارانتی 18 ماهه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از محصولات جدید این شرکت به شمار می رود. بررسی امکانات و مشخصات مدل ها در بخش معرفی لوازم خانگی به شما کمک می کند تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید و با خیالی راحت به بازار بروید.

جاروبرقی سام مدل VC 9015

نوع

کیسه دار

برچسب انرژی

A

قدرت موتور

2400 وات

ظرفیت

3.5 لیتر

میزان صدا

75

 

لوله تلسکوپی

دارد

قدرت مکش

550

فیلتر بهداشتی

دارد

سیم جمع کن خودکار

دارد

برس اصلی

Z-Step

قابلیت چرخشی 360 درجه ای شلنگ

دارد

قیمت

3.900.000 تومان

 

نکاتی که پیش از خرید جاروبرقی باید بدانید!

جاروبرق یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است که کاربرد فراوانی دارد و با آن زیاد سر و کار داریم. به همین دلیل پیشنهاد می شود که هنگام خرید نهایت دقت و توجه را داشته باشید. در این بخش به برخی از نکات پیش از خرید اشاره شده که بد نیست نگاهی به آن ها بیندازید.

  • نوع جاروبرقی: پیش از خرید به کیسه دار بودن یا عدم کیسه توجه کنید.
  • امکانات جاروبرقی مانند فیلتر بهداشتی و یا برس اضافی را بررسی کنید.
  • قدرت مکش و موتور جاروبرقی با کارکرد آن رابطه مستقیم دارد.
  • از توجه به میزان صدای جاروبرقی غافل نشوید.

کلام آخر

شرکت سام الکترونیک یکی از فعالین قدیمی بازار لوازم خانگی ایران به حساب می آید که در حال حاضر با سبد کالای متنوع خود سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. محصولات این شرکت از امکانات و قیمت مناسبی برخوردار هستند و اگر قصد خرید این جاروبرقی را دارید پیشنهاد می شود که حتما از نظرات سایر کاربران استفاده کنید و با بررسی کامل به بازار بروید.

در صورت استفاده از مدل معرفی شده در این مطلب با به اشتراک گذاشتن نظرات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟