قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس
اخبار لوازم خانگی

قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با گرم شدن هوا نوشیدنی های خنک می تواند لذت زیادی را به همراه داشته باشد. ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با گرم شدن هوا نوشیدنی های خنک می تواند لذت زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین زمانی که شما در حال تدارک دیدن برای یک مهمانی هستید بهتر است با یک آبمیوه خنک از مهمان های خود پذیرایی کنید. علاوه بر این، اگر آبمیوه طبیعی و حاوی مقدار زیادی ویتامین باشد می تواند تاثیر مثبتی بر روی سلامتی شما بگذارد پس به شما پیشنهاد می کنیم یک آبمیوه گیری چند کاره تهیه کنید. یکی از دستگاه هایی که در بازار یافت می شود آبمیوه گیری تولیپس است که در ادامه  قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس را بررسی می کنیم.

قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس

آبمیوه های مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه انتظارات و بودجه خود آن ها را خریداری کنید. یکی از این محصولات آبمیوه گیری سه کاره تولیپس مدل FJ-479 بوده که در آشپزخانه شما علاوه بر آبمیوه گیری می تواند نقش مخلوط کن و آسیاب را نیز داشته باشد.

قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس

قبل از آنکه قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس را به شما معرفی کنیم بد نیست نکاتی را قبل از خرید به یاد داشته باشید.

نکاتی که باید درباره آبمیوه گیری بدانید

در این بخش به نکاتی که باید درباره آبمیوه گیری بدانید می پردازیم و به شما خواهیم گفت قبل از خرید آبمیوه گیری باید چه ویژگی ها را در نظر داشته باشید تا آگاهانه خرید کنید.

قدرت آبمیوه گیری شما به میزان مصرف شما وابسته بوده و قدرت دستگاه های موجود در بازار از 600 الی 1500 وات متغییر است. بیشتر آب میوه گیری ها مشکل صدا دارند که هنگام استفاده از دستگاه گوش را اذیت می کند، سعی کنید آب میوه گیری تهیه کنید که صدای کمتری داشته باشد. تیغه ها یکی از مهم ترین بخش در آبمیوه گیری بوده که به طور مستقیم با انواع میوه ها ارتباط مستقیم دارد اگر به جنس تیغه توجه نکنید ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. معمولا تیغه های با جنس استیل، فولاد و تیتانیوم مقاومت خوبی دارد. جنس بدنه اکثر آب میوه گیری ها از استیل، پلاستیک و یا هر دو بوده که از نظر استحکام تفاوت چندانی ندارد اما بر روی وزن دستگاه تاثیر می گذارد. سرعت آبمیوه گیری همان سرعت موتور بوده که می تواند مراحل آبمیوه گرفتن را سرعت ببخشد، معمولا دو سرعت برای موتور دستگاه در نظر می گیرند. لرزش دستگاه  از دیگر نکاتی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، لرزش معمولا با صدا همراه است و به دستگاه آسیب وارد می کند اما به کمک لرزه گیر می توان این مشکل را حل کرد پس هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید. ظرفیت از دیگر ویژگی های مهم آبمیوه گیری به شمار می آید، هر چقدر تعداد افراد خانواده شما بیشتر باشد باید آب میوه گیری با ظرفیت بالا تری انتخاب کنید

مشخصات آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-479

قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس

در این بخش تمامی مشخصات آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-479 را به شما معرفی خواهیم کرد تا با این محصول کاملا آشنا شوید. این آبمیوه گیری با قیمت 2 میلیون و 382 هزار تومان در بازار به فروش می رسد که با توجه به دیگر محصولات موحود در بازار و قابلیت هایی که ارائه می دهد قیمت مناسبی دارد. در جدول زیر تمامی ویژگی های این دستگاه ذکر شده است با مطالعه آن و نکاتی که در ابتدا گفته شد می توانید این آبمیوه گیری را بررسی نمایید و در صورت تمایل از فروشگاه های معتبر و فروشگاه آنلاین تولیپس خریداری کنید.

قابلیت آبمیوه گیری سه کاره تولیپس

مشخصات آبمیوه گیری سه کاره تولیپس مدل FJ-479
مشخصات آبمیوه گیری 
نوع آبمیوه گیریآبمیوه گیری برقی
قدرت موتور800 وات
تنظیم سرعت موتوردارد
تعداد سرعت موتوردو سرعته
عملکرد لحظه ای یا پالسدارد
جنس بدنه دستگاهاستیل
محافظ الکتریکی موتوردارد
پایه ضد لغزشدارد
سوئیچ ایمنیدارد
تعداد عملکرد هاسه عدد
نوع عملکرد هاآبمیوه گیری، مخلوط کن ، آسیاب
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
جنس پارچشیشه
ظرفیت آسیاب50 گرم
قطر دهانه پارچ75 میلی متر
مخزن تفاله گیردارد
گنجایش مخزن تفاله گیر1.8 لیتر
جنس پارچ مخلوط کنپیرکس
دستگاه آماده سازی غذادارد
امکانات آماده سازی غذادارد
ابعاد450 x 250 x 500 سانتی متر
وزن2 کیلو گرم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟