جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو آغاز شد
اخبار لوازم خانگی

جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت دوو از آغاز جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو خبر داده ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت دوو از آغاز جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو خبر داده است که با خرید و نصب ماشین لباسشویی‌ از عید فطر تا عید قربان می توانید عیدی بگیرید.

براساس اعلام شرکت دوو، به مشتریانی که از 20 اردیبهشت تا 19 تیرماه برای خرید و نصب ماشین لباسشویی در بازه زمانی مشخص اقدام کنند، می توانند از 300 هزار تومان تا 10 میلیون تومان جایزه بگیرند.

بیشتر بخوانید:

با برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو آشنا شوید

شرایط شرکت در جشنواره ماشین لباسشویی دوو

جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو آغاز شد

دوو در جشنواره عیدی از نو ویژه ماشین لباسشویی‌ های دوو با خرید و نصب مدل های ساخت این شرکت جوایز نقدی می دهد که برای شرکت در آن کافی است تا کد مخصوص خود را در آدرس https://service.entekhabelectronic.ir/Festival/Daewoo وارد کنید. بعد از ارسال کد مبلغ عیدی برای شما پیامک خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای دریافت این جوایز باید در بازه زمانی تعیین شده کالای خود را خریداری کرده و سپس توسط  نمایندگی های مجاز دوو نصب کنید. آن طور که این شرکت اعلام کرده، مبلغ عیدی تا حداقل یک‌ ماه بعد از وارد کردن شماره شبا، واریز خواهد شد.

  • بعد از خریداری محول خود برای نصب کالا با مرکز تماس مشتریان گروه انتخاب از طریق شماره و یا ۱۶۹۹ تماس بگیرید.
  • بعد از نصب کالا و تایید فاکتور توسط نماینده مجاز شرکت به ازای خرید هر محصول یک کد تخفیف دریافت می کنید که از طریق پیامک برای خریدار ارسال می شود.
  • برای فعال سازی باید بعد از دریافت کد تخفیف 6 رقمی اطلاعاتی مانند کد تخفیف، شماره پذیرش، شماره شبا و شماره همراه را ثبت کنید.
  • در صورت تایید شماره شبا مبلغ هدیه جشنواره  حداکثر ظرف مدت یک ماه واریز و از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟