اولین مانیتور اولد فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

حضور اولین مانیتور اولد فیلیپس در آمریکا و آسیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار ها حاکی از حضور اولین مانیتور اولد فیلیپس در آمریکا و آسیا است که در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار ها حاکی از حضور اولین مانیتور اولد فیلیپس در آمریکا و آسیا است که در ادامه با این مانیتور جدید بیشتر آشنا خواهید شد. مانیتور فیلیپس مدل Momentum 27E1N8900 در اندازه 27 اینچی دارای یک پنل OLED با رزولوشن 4K است و برای کاربران حرفه‌ ای که با گرافیک، عکس و ویدئو کار می‌ کنند، طراحی شده است.

همینطور که در جریان هستید فناوری OLED شروع به نفوذ به بخش مانیتور کرده  البته این فرایند بر خلاف تلویزیون ها به کندی پیش خواهد رفت. فیلیپس تامین کننده پنل اولد خود را مشخص نکرده اما به احتمال زیاد پنل های OLED این کمپانی ساخت ژاپن بوده که ال‌ جی الکترونیکس آن ها تولید می کند. این در حالیست که سامسونگ دیسپلی سامسونگ الکترونیکس و Dell Alienware را با QD-OLED تامین می‌ کند. لازم است بدانید که دستگاه از دو پورت  HDMI 2.0  ، یک پورت DisplayPort 1.4 و چندین پورت USB برخوردار شده است.

اولین مانیتور اولد فیلیپس

فیلیپس مومنتوم 8000 سری 27E1N8900 دارای رزولوشن 3840x 2160 پیکسل، 1 میلی‌ثانیه زمان پاسخگویی، نسبت کنتراست اصلی 1000000:1، زوایای دید بسیار گسترده با 250 نیت روشنایی در تمام صفحه و 540 نیت در اوج سفیدی است.

مشتریان هدف اولین مانیتور اولد فیلیپس طراحان بسیار حرفه هستند که در زمینه های ادیت عکس، فیلم، گرافیک و موارد مشابه آن کار می کنند. از آنجایی که پنل OLED زمان پاسخگویی کمتری نسبت به هر مانیتور LCD موجود در بازار امروزی دارد نرخ بروز سازی 60 هرتز را برای آن در نظر گرفته اند.

اولین مانیتور اولد فیلیپس

مانیتور 27 اینچی فیلیپس مدل Momentum 27E1N8900 برای آمریکای شمالی و آسیا با قیمتی در حدود 7000 یوان (تقریباً 1100 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت این محصول در بازار اروپا منتشر نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟