قاچاق و پدیده‌ای به اسم لوازم خانگی بانه‌ای
اخبار لوازم خانگی

کشف ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی خبر ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.

 سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی قاچاق در جنوب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای پایش، کنترل بازار و جلو‌گیری از قاچاق و احتکار کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران، موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش 100 میلیارد تومان شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالا‌ها به صورت شبانه توسط خودرو‌های شوتی به انبار منتقل و دپو شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: تعداد هزار و 46 دستگاه یخچال، 246 دستگاه کولر، 623 دستگاه اجاق گاز، 536 دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، 754 دستگاه جاروبرقی، 11 دستگاه فر، دستگاه هود، 27 دستگاه تلویزیون، 830 دستگاه بخاری، 125 دستگاه آب‌گرمکن، 2 هزار و 615 قلم سیسمونی کودک، 11 قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک متهم دستگیر و پرونده درباره قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 100 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، متذکر شد: تأمین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالا‌های ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟