سایت جدید دوو راه اندازی شد
اخبار لوازم خانگی

سایت جدید دوو راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سایت جدید دوو در راستای ارائه خدمات و دسترسی آسان مشتریان به محصولات ساخت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سایت جدید دوو در راستای ارائه خدمات و دسترسی آسان مشتریان به محصولات ساخت این شرکت راه اندازی شد.

سایت جدید دوو با هدف آشنایی مشتریان با محصولات این شرکت و همچنین پاسخ به سوالات متداول مشتریان و کاربران لوازم خانگی های ساخت این برند ایجاد شده است.

محصولات دوو در سایت این شرکت به دو بخش کلی لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری تقسیم بندی می شوند که تنها با یک کلیک ساده می توانید در مورد تولیدات این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بخش لوازم خانگی دوو شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، تهیه مطبوع و اجاق گاز می شود که با ورود به هر کدام می توانید مشخصات تمامی مدل های ساخت این شرکت را مشاهده کنید. لوازم صوتی و تصویری دوو شامل انواع تلویزیون و لوازم جانبی مانند ساندبار می شود که مدل های تلویزیون های آن براساس کیفیت تقسیم بندی شده است.

شرکت دوو به منظور اطمینان از تقلبی نبودن کالا و دسترسی راحت تر مشتریان آدرس و شمار تلفن تمامی مراکز فروش خود را در بخش فروشگاه وارد کرده است. از طرفی برای این که مجبور نباشید برای دریافت پاسخ سوالات خود دائم با این شرکت تماس بگیرید، بخشی با عنوان سوالات متداول تعبیه شده که به اکثر مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، پرداخته شده است.

سایت دوو به آدرس https://daewoo.ir/ آماده خدمت رسانی به مشتریان و کاربران خود است که پیشنهاد می شود برای خرید کالا یا دسترسی به محصولات این شرکت از طریق این سایت اقدام کنید تا نگرانی بابت دریافت خدمات پس از فروش یا اصل بودن کالا وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟