راهنمای خرید ساندویچ ساز
اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید ساندویچ ساز و نکات مهم پیش از خرید آن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه های ساندویچ ساز به شما این امکان را می دهد با چند مواد غذایی ساده ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه های ساندویچ ساز به شما این امکان را می دهد با چند مواد غذایی ساده انواع مختلفی از ساندویچ ها را تهیه کنید. پس اگر فکر خرید این دستگاه را به سر دارید بهتر است ابتدا با راهنمای خرید ساندویچ ساز آشنا شوید. در این متن به موارد زیر خواهیم پرداخت.

  • ساندویچ ساز چه مارکی خوبه
  • بهترین ساندویچ ساز چند کاره
  • طرز استفاده از ساندویچ ساز
  • بهترین مارک ساندویچ ساز خارجی
  • بهترین ساندویچ ساز
  • ساندویچ ساز ایرانی
  • کاربرد ساندویچ ساز
  • ساندویچ ساز چندکاره
  • ساندویچ ساز دو کاره
  • ساندویچ ساز سه کاره
  • ارزان ترین ساندویچ ساز

امروز با پیشرفت علم و صنعت، بیشتر لوازم خانگی و آشپزخانه بسیار مدرن تر و هوشمندانه تر ساخته می شوند تا بتوانند خیلی سریع و راحت پاسخ نیاز های کاربران را بدهند. همچنین این پیشرفت باعث ساخت و تولید برخی از لوازم کاربردی برای آشپزخانه شده است. بیشتر این محصولات در زندگی روزمره ما نقش موثری دارند زیرا می توانند در وقت ما صرفه جویی کنند و به انجام کار ها سرعت ببخشند، یکی از این وسایل ساندویچ ساز است. از آنجایی که اخیرا تمایل به مصرف غذا های آماده افزایش پیدا کرده و شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی اکثر رستوران و کافه ها شده است، بیشتر مردم در خانه خود ساندویچ درست می کنند. از طرفی بیشتر افرادی که تا به حال از این دستگاه استفاده نکرده اند به فکر خرید آن هستند. این موضوع باعث شد تا ما متنی مبنی بر راهنمای خرید ساندویچ ساز آماده کنیم.

کاربرد ساندویچ ساز چیست؟

راهنمای خرید ساندویچ ساز

قبل از آنکه به بررسی نکات در راهنمای خرید ساندویچ ساز بپردازیم بهتر است به چند سوال درباره آن پاسخ دهیم. بسیاری از افراد می پرسند که ساندویچ ساز به چه دردی میخوره و یا کاربرد ساندویچ ساز چیست. ساندویچ ساز ها جزو وسایل ضروری خانه محسوب نمی شوند اما حضور آنها در آشپزخانه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد زیرا این دستگاه بسیار کاربردی بوده و در بسیاری از مواقع در پخت و پز غذا کمک کنند. عملکرد و کاربرد این دستگاه به این شکل است که با قرار دادن نان ساندویچ به همراه مخلفات، ساندویچ های مختلفی همانند اسنک و تخم مرغ آماده می شود و می توانید نوش جان کنید.

هنگامی که یک روز پر مشغله را پشت سر می گذارید و به خانه می آیید، پختن غذا برای ناهار و شام کار آسانی نیست و انرژی زیادی را از شما می گیرد. اما با کمک ساندویچ ساز در کمترین زمان می توانید یک ساندویچ لذیذ بپزید و نوش جان کنید. تنها کافیست طبق سلیقه خود و خانوادتان مواد اولیه ساندویچ را آماده طبخ کنید. با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید ساندویچ ساز و نکات مهم در خرید آن آشنا شوید.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

در این بخش با راهنمای خرید ساندویچ ساز آشنا خواهید شد و نکاتی که قبل از خرید آن باید بدانید را معرفی می کنیم. راهنمای خرید این دستگاه به شما کمک می کند تا ساندویچ ساز چند کاره ، ساندویچ ساز دو کاره ، ساندویچ ساز سه کاره ، کاربرد ساندویچ ساز ، طرز استفاده از ساندویچ ساز ، بهترین ساندویچ ساز و ساندویچ ساز ایرانی را بیشتر بشناسید تا خرید آگاهانه ای داشته باشید.

انواع ساندویچ ساز ها

راهنمای خرید ساندویچ ساز

در بازار لوازم خانگی ایران انواع ساندویچ ساز های ایرانی و خارجی یافت می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارد. شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. یکی از مدل هایی که در ایران محبوب بوده و در اکثر آشپزخانه ها به چشم می خورد، ساندویچ سازی است که از دو صفحه تشکیل شده و نان توست در بین صفحات قرار می گیرد. از این نوع ساندویچ ساز برای تهیه اسنک و ساندویچ هایی شبیه به آن استفاده می شود. برخی از این ساندویچ ساز ها به صفحات مخصوص برای گریل کردن گوشت و سبزیجات مجهز شده است.

دسته ای دیگر از ساندویچ ساز ها کاربرد متفاوت تری دارد به طوری که برای تهیه صبحانه می توانید از آن استفاده کنید. طراحی صفحه های این ساندویچ ساز به شکل وافل پنجره ای بوده و جنس آن معمولا چدن، آلومینیوم و یا تفلون است. با درست کردن وافل در دستگاه ساندویچ ساز می توانید از لذت خوردن صبحانه بهره مند شوید در حالی زمان زیادی را از دست نداده اید.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

برخی دیگر از ساندویچ ساز های امکان پخت پیتزا را نیز فراهم می کنند. البته همه ساندویچ ساز ها این قابلیت را ندارند اما اگر مشتاق خرید یک ساندویچ ساز با قابلیت پخت پیتزا هستید به راحتی می توانید آن را در بازار پیدا کنید و بخرید. تهیه پیتزا در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به فر و سرو آن برای پذیرایی در یک مهمانی عصرانه گزینه مناسبی است.

ساندویچ های چند کاره، ساندویچ ساز های دو کاره و ساندویچ ساز سه کاره هر کدام بسته به مدل دستگاه هر کدام از این قابیلت ها را برخوردار است و با تعویض سینی های آن کاربرد آن تغییر پیدا می کند.

مصرف انرژی ساندویچ ساز

راهنمای خرید ساندویچ ساز

یکی از ویژگی های ضروری و مهم ساندویچ ساز که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، میزان مصرف انرژی ساندویچ ساز است. یکی از اهداف طراحی این دستگاه کاهش هزینه های اضافی بوده که برای خرید غذا و یا خوردن غذا در رستوران ها خرج می شود و یا انرژی زیادی که برای پخت غذا صرف می شود. اگر به برچسب انرژی دستگاه توجه نداشته باشید و یک ساندویچ ساز پر مصرف انتخاب کنید باید هزینه زیادی برای مصرف برق بپردازید. توان مصرفی ساندویچ ساز ها بین 460 وات تا 1400 وات است که بهترین توان برای یک ساندویچ ساز خانگی 750 وات است.

صفحات ساندویچ ساز

راهنمای خرید ساندویچ ساز

صفحات ساندویچ ساز تعیین کننده مدل و نوع ساندویچ ساز است و تاثیر مستقیم در عملکرد آن دارد. صفحات این دستگاه باید از نوع نچسب باشد یعنی باید از جنسی باشد که مواد غذایی در حین پخت به آن نچسبد تا بدون نگرانی بتوانید ساندویچ هایتان را آماده کنید. علاوه بر این، صفحات کشویی و یا صفحاتی که از دستگاه جدا می شوند راحت تر تمیز می شوند و می توان آنها را شستشو داد بدون آن که دستگاه و قطعات الکتریکی آن آسیب ببیند.

 نکات مهم خرید ساندویچ ساز

راهنمای خرید ساندویچ ساز

تا اینجا با معیار های مهم ساندویچ ساز آشنا شدید، در این قسمت با نکات مهم خرید ساندویچ ساز آشنا خواهید شد. معمولا ساندویچ های موجود در بازار ظرفیت 2 یا 4 ساندویچ را دارند اما نسخه هایی یافت می شود که تعداد ساندویچ بیشتری را در هر دور آماده می کند. شما متناسب با مصرف و تعداد اعضای خانوادتان می توانید یک ساندویچ مناسب برای خود خریداری کنید.

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید ساندویچ ساز عایق بودن اجزا و دسته های دستگاه است. ما به شما توصیه می کنیم که دستگاهی را انتخاب نمایید که تمام عایق باشد تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

ساندویچ ساز هایی که دارای المنت حرارتی هستند سریع تر و بهتر ساندویچ را گرم می کنند. با خرید ساندویچ ساز هایی که از المنت بهره مند هستند می توانید خیلی راحت تر غذا های مورد نظرتان را تهیه کنید.

برخی از کمپانی ها در هنگام ساخت ساندویچ ساز برای آن یک تایمر در نظر می گیرند تا از زمان آماده شدن غذا با خبر شوید. همچنین لازم است بدانید که ساندویچ ساز ها معمولا در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای به فروش می رسند اما رنگ های خاص همانند قرمز و آبی نیز در بازار یافت می شود.

نظرات در مورد ساندویچ ساز

راهنمای خرید ساندویچ ساز

در این قسمت از متن راهنمای خرید ساندویچ ساز به بررسی نظرات در مورد آن می پردازیم. کاربران این دستگاه معمولا از خرید خود پشیمان نیستند و از حضور آن در آشپزخانه راضیند. بر اساس نظر برخی از خانم های خانه دار، ساندویچ ساز کمک می کند تا زمانی که روز خسته کننده ای را سپری کرده اید و نمی توانید ساعت ها پای اجاق گاز غذا بپزید، ساندویچ ساز می تواند در کمترین زمان یک ساندویچ کامل و خوشمزه برایتان آماده کند. در کل نظرات در مورد ساندویچ ساز خوب و مثبت است و اکثر خریداران رضایت کافی را دارند.

ساندویچ ساز چه مارکی خوبه

راهنمای خرید ساندویچ ساز

ساندویچ های زیادی در بازار یافت می شود و به فروش می رسد. این موضوع شاید کمی شما را سردرگم کند اما اگر شما نیاز ها و نکات ذکر شده را لحاظ کنید ساندویچ ساز های زیادی از این لیست حذف می شوند با این حال باز هم ممکن است انتخاب برایتان سخت باشد و این سوال برایتان پیش بیاید که ساندویچ ساز چه مارکی خوبه ، بهترین ساندویچ ساز چند کاره و بهترین مارک ساندویچ ساز خارجی چیست؟

در بازار ایران برند های مختلفی از ساندویچ ساز وجود دارد اما در بین برند ها ساندویچ ساز کنوود، ساندویچ ساز دسینی، ساندویچ ساز ایرانی پارس خزر ، ساندویچ ساز بلک اند دکر، ساندویچ ساز میگل و ساندویچ ساز لومکس در لیست بهترین ساندویچ ساز های ایرانی و خارجی قرار گرفته اند.

ساندویچ ساز لومکس مدل LSM-4021

راهنمای خرید ساندویچ ساز

ساندویچ ساز لومکس مدل LSM-4021 یکی از ساندویچ ساز های ایرانی بوده که با قیمت 1 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می رسد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

مشخصات کلی
تعداد صفحاتدو عدد
تعداد خانهچهار خانه
حداکثر توان مصرفی1300 وات
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش8 تکه ساندویچ
صفحه های دستگاهاسنک ساز و صفحه گریل
قابلیت تغییر حالتدارد، 180 درجه

ارزان ترین ساندویچ ساز ایرانی

راهنمای خرید ساندویچ ساز

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P در لیست ساندویچ ساز های ایرانی قرار گرفته است. قیمت ساندویچ ساز چند کاره پارس خزر 907 هزار تومان بوده که یکی از ارزان ترین ساندویچ ساز ها به شمار می آید. مشخصات این ساندویچ ساز در جدول زیر ذکر شده است.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

مشخصات کلی
تعداد صفحاتدو عدد
تعداد خانهدو خانه
حداکثر توان مصرفی850 وات
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش4 تکه ساندویچ
صفحه های دستگاهاسنک ساز و صفحه گریل
قابلیت تغییر حالتدارد، قرارگیری عمودی

ساندویچ ساز المپیا خوبه

راهنمای خرید ساندویچ ساز

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که ساندویچ ساز المپیا خوبه یا نه. اطلاعات زیادی از نظر کاربران درباره این ساندویچ ساز نداریم اما در جدول زیر می توانید برخی از مشخصات ساندویچ ساز المپیا مدل OE-700 را مطالعه نمایید. این محصول با قیمت 870 هزار تومان به فروش می رساند.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

مشخصات کلی
تعداد صفحاتدو عدد
تعداد خانهچهار خانه
حداکثر توان مصرفی1400 وات
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش8 تکه ساندویچ
صفحه های دستگاهاسنک ساز
قابلیت تغییر حالتمشخص نیست

ساندویچ ساز کنوود خوبه

راهنمای خرید ساندویچ ساز

آیا ساندویچ ساز کنوود خوبه ؟ برند کنوود یکی از برند های معروف و معتبر به شما می آید به همین دلیل می توان به این برند اعتماد کرد. ساندویچ ساز کنوود مدل SM740 به عنوان یکی از بهترین ساندویچ ساز های خارجی در بازار ایران به شمار می آید.

مشخصات کلی
تعداد صفحاتدو عدد
تعداد خانهچهار خانه
حداکثر توان مصرفی1300 وات
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش8 تکه ساندویچ
صفحه های دستگاهدو صفحه جدا شونده گریل و ساندویچ ساز
قابلیت تغییر حالتمشخص نیست

ساندویچ ساز چند کاره بوش

راهنمای خرید ساندویچ ساز

ساندویچ ساز چندکاره بوش مدل BH-326 نیازی به تعریف ندارد و کیفیت آن مشخص است. این دستگاه را می توانید با قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان تهیه کنید

مشخصات کلی
تعداد صفحاتدو عدد
تعداد خانهچهار خانه
حداکثر توان مصرفی1800 وات
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش8 تکه ساندویچ
صفحه های دستگاهدو صفحه جدا شونده گریل و ساندویچ ساز
قابلیت تغییر حالتمشخص نیست

اگر تجربه استفاده از ساندویچ سازی را دارید که در این لیست قرار ندارد حتما در قسمت نظرات برای ما ذکر کنید. همچنین در صورتی که از محصولات بالا استفاده کرده اید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟