رونمایی تلویزیون The Wall 2022سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از تلویزیون The Wall 2022سامسونگ در اسپانیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نمایشگاه سیستم های مجتمع اروپا (ISE 2022) که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نمایشگاه سیستم های مجتمع اروپا (ISE 2022) که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، سامسونگ از تعداد زیادی از محصولات تجاری جدید خود رونمایی کرد. رونمایی از تلویزیون The Wall 2022سامسونگ با صفحه نمایش میکرو LED  در مدل های IWB و IAB بخشی از برنامه این کمپانی در نمایشگاه بود.

رونمایی تلویزیون The Wall 2022سامسونگ

تلویزیون The Wall 2022سامسونگ بهترین کیفیت تصویر را با وضوح سفارشی کاربر ارائه می دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 2000 نیت و همچنین حداکثر نرخ بروز رسانی 120 هرتز است. این تلویزیون هوشمند از HDR10/10+ پشتیبانی می کند و در حداکثر اندازه های 110 اینچ با کیفیت 4k یا 220 اینچ و کیفیت 8k موجود است.

رونمایی تلویزیون The Wall 2022سامسونگ

تلویزیون The Wall سامسونگ دارای یک پردازنده Micro AI داخلی بوده که می تواند عمق رنگ 20 بیتی را با Muti-View کنترل کند. این تلویزیون می تواند چهار منبع سیگنال پویا را روی یک صفحه پردازش نماید. سامسونگ پیش بینی می کند که microLED در آینده نزدیک جایگزین نمایشگر های LCD و OLED خواهد شد. صفحه نمایش های MicroLED نسبت به نمایشگر های LCD و OLED مزایای متعددی دارند به طور مثال نازک تر و کم مصرف تر هستند.

نمایشگر های microLED تنها یک دهم انرژی مصرفی نمایشگر های LCD مصرف می کنند و اشباع رنگی همانند نمایشگر های OLED دارند. همچنین از چراغ های LED در اندازه میکرون برای حذف نور پس زمینه و فیلتر های رنگی استفاده شده که بهترین جلوه نمایشگر را در سطح خود به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟