جدید ترین ساندبار Sonos
اخبار لوازم خانگی

جدید ترین ساندبار Sonos به طور رسمی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدید ترین ساندبار Sonos به طور رسمی معرفی شد آنطور که مشخص است در 7 ژوئن در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدید ترین ساندبار Sonos به طور رسمی معرفی شد آنطور که مشخص است در 7 ژوئن در دسترس قرار می گیرد به قیمت 279 دلار به فروش می رسد. ساندبار Sonos Ray برای تقویت خروجی صدای تلویزیون شما طراحی شده او قیمت 279 دلاری ساندبار Sonos Ray ، آن را به عنوان ارزان ترین ساندبار Sonos در بازار قرار می دهد. البته لازم به ذکر است که کوچکترین نوار صوتی Sonos است.

جدید ترین ساندبار Sonos

قیمت مجموعه ساندبار های Sonos از 399 دلار برای Sonos Beam (Gen 2) تا 899 دلار برای Sonos Arc است. شرکت Sonos  در تلاش برای ارائه محصولات بسیار مقرون به صرفه به همره صدای فراگیر به مصرف کنندگان است. بر اساس بررسی های این کمپانی، بیش از 90 درصد از کاربران تلویزیون هنوز به بلندگو های تلویزیون داخلی متکی هستند و از ساندبار استفاده نمی کنند.

جدید ترین ساندبار Sonos

جدید ترین ساندبار Sonos دارای لبه های مخروطی است که امکان قرار گرفتن نوار صوتی را حتی در فضا های کوچک را فراهم می کند. همچنین یک جفت ساندبار جدید  Ray می‌ تواند به عنوان بلندگو های عقب برای مدل‌ های قوی تر مانند Sonos Arc یا Beam استفاده شود. علاوه بر این، می توان آن را به صورت عمودی به دیوار به عنوان بلندگو پشتیبانی برای ساندبار های بزرگ تر نصب کرد. به هر حال اندازه Sonos Ray مانع از ارائه یک تجربه صوتی عالی نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟