تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند
اخبار لوازم خانگی

حضور تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در مراسم شیائومی که ماه گذشته برگزار شد خبر حضور تلویزیون اولد شیائومی در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در مراسم شیائومی که ماه گذشته برگزار شد خبر حضور تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند همه را شگفت زده کرد . این تلویزیون به طور رسمی Xiaomi OLED Vision TV نامیده می شود که در یک نسخه 55 اینچی به همراه تمام ویژگی های سطح بالا که از یک تلویزیون درجه یک انتظار می رود، عرضه خواهد شد.

تلویزیون OLED Vision شیائومی دارای طراحی قاب فلزی با حداقل فریم در اطراف بوده که اندازه آن حداقل 4.6 میلی متر است. این تلویزیون یک پنل 55 اینچی اولد با اروشنایی 10 بیتی ، وضوح 3840×2160 پیکسل (4K) و نرخ به روز رسانی 60 هرتز با MEMC دارد. این صفحه نمایش نیز از چندین استاندارد HDR مانند Dolby Vision IQ، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.

تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند

این نمایشگر گواهی IMAX Enhanced به همراه گواهی TÜV Rheinland جهت انتشار کم نور آبی دریافت کرده است. همچنین نسبت کنتراست 1500000:1 دارد و 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پشتیبانی می کند.

تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند یک سیستم بلندگوی 8 واحدی خواهد داشت که قادر به خروجی صدای 30 وات است. تنظیمات سفارشی آن به گونه ای طراحی شده شامل 4 درایور فعال و 4 درایور غیرفعال خواهد بود لازم به ذکر است که بلندگو ها از Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می کنند.

تلویزیون اولد شیائومی در بازار هند

این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته‌ ای ARM Cortex-A73 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده همچنین سیستم Android TV 11 را با سرویس تجمیع محتوای PatchWall راه‌اندازی می‌ کند. پشتیبانی از Chromecast Bult-in، Google Assistant از طریق کنترل از راه دور و میکروفون های دور برد و همه پلتفرم های پخش جریانی پیشرو وجود دارد.

در نهایت اتصال و پورت ها شامل WiFi 6، بلوتوث 5.0، دو پورت USB  و سه درگاه HDMI ، اترنت، AV، اپتیکال و جک 3.5 میلی متری هدفون می شود.

تلویزیون OLED شیائومی در هند 89999 روپیه (1176 دلار) قیمت خواهد داشت البته خریداران می توانند از تخفیف 6000 روپیه در کارت اعتباری بانک HDFC و تراکنش های EasyEMI استفاده کنند. اولین فروش تلویزیون در ساعت 12 بعد از ظهر 19 ماه می انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟