قابلمه چندکاره هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

قابلمه چندکاره هوشمند شیائومی وارد بازار چین شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی به تازگی یک محصول هوشمند جدید از MIJIA را طی این چند روز به بازار چین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی به تازگی یک محصول هوشمند جدید از MIJIA را طی این چند روز به بازار چین عرضه کرده است. قابلمه چندکاره هوشمند شیائومی با نام IH Multi Function به عنوان یک محصول جدید امکان پخت چندین مدل غذا را فراهم می کند.

محصول این شرکت چینی یک لوازم خانگی هوشمند بوده که پخت انواع غذا ها را فراهم می سازد. قابلمه شیائومی حداکثر 4 لیتر ظرفیت دارد و از گرمایش یکنواخت و سریع IH نیز استفاده می کند. علاوه بر این، قابلمه جدید MIJIA Smart IH بیش از 100 دستور غذا های پر طرفدار را که از اینترنت دریافت کرده که به همراه پشتیبانی از برنامه گوشی هوشمند می توان از آن ها استفاده نمود.

بر اساس مشخصات منتشر شده قابلمه چندکاره هوشمند شیائومی همانند یک تیم اختصاصی از سرآشپز های حرفه‌ ای بوده که المان های حرارتی قابل تنظیم را برای کنترل دقیق دما در هر مرحله از پخت و پز ارائه می‌ دهند. قابل ذکر است که این دستگاه از نمایشگر OLED بر روی دستگیره خود مجهز شده که از این طریق می توان زمان و دمای پخت را تنظیم کرد.

قابلمه چندکاره هوشمند شیائومی با قیمت 899 یوان (تقریبا 133 دلار آمریکا) است البته قیمت عمده فروشی آن 699 یوان (تقریبا 103 دلار آمریکا) است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟