اخبار لوازم خانگی

تولیدکنندگان لوازم خانگی به بلوغ نخواهند رسید/ حمایت از تولید نباید به انحصار ختم شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تولیدکنندگان لوازم خانگی پس از حمایت رهبری به جای اطاعت از ایشان، با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تولیدکنندگان لوازم خانگی پس از حمایت رهبری به جای اطاعت از ایشان، با افزایش قیمت محصولات خود باعث ناراحتی مردم شدند. تولیدکنندگان لوازم خانگی به بلوغ نخواهند رسید و ما در مجلس پیگیر شکستن انحصار در صنعت لوازم خانگی هستیم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص انحصار در صنعت لوازم خانگی کشور و موضوع واردات لوازم خانگی عنوان کرد: حمایت مقام معظم رهبری از صنعت لوازم خانگی نباید با خیانت جواب داده شود.

جلال رشیدی کوچی؛ در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد: آن طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تولیدکنندگان لوازم خانگی نتوانستند پاسخ مناسبی به حمایت رهبر بدهند و در واقع افزایش قیمت لوازم خانگی خیانت به حمایت مقام معظم رهبری است.

رشیدی کوچی افزود: حمایت از تولید لوازم خانگی نباید انحصار تلقی شود و باید در مسیری گام برداریم که این انحصار شکسته شود تا شاهد رشد و پیشرفت تولید داخل در تمامی زمینه ها باشیم.

وی گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به بلوغ نخواهند رسید و در واقع این صنعت در مسیر صنعت خودرو قرار دارد.

نماینده مردم مرودشت در پایان گفت: تاکنون طرحی برای موضوع واردات لوازم خانگی در مجلس ارائه نشده اما در مراحل بعدی به دنبال حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟