مایکروویو هوشمند پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

پشتیبانی مایکروویو هوشمند پاناسونیک از دستیار الکسا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو هوشمند پاناسونیک با دستیار صوتی الکسا اولین بار در اوایل ژانویه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو هوشمند پاناسونیک با دستیار صوتی الکسا اولین بار در اوایل ژانویه در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد. مایکروویو رومیزی اینورتر هوشمند پاناسونیک را می‌ توان به یک صفحه نمایش هوشمند مجهز به الکسا متصل کرد و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بیش از 100 فرمان را برای دستگاه صادر کنند. به طور مثال می توان برنامه های یخ‌ زدایی غذا یا پختن پاپ کرن را فعال کرد.

پاناسونیک با عرضه مایکروویو هوشمند خود به جمع شرکت هایی پیوست که از الکسا برای مدیریت راحت تر دستگاه استفاده کرده اند، پیش از الکسا برای لوازم آشپزخانه شرکت توشیبا و شارپ مورد استفاده قرار گرفته بود.

پاناسونیک تحقیقاتی انجام داد و متوجه شد که 69.7 درصد از کاربران از صفحه نمایشگر های هوشمند الکسا آمازون استفاده می کنند و تحقیقات آمازون در سال 2021 نشان داد که 76 درصد از استرالیایی ها موافق هستند که الکسا طی پنج سال آینده همانند یک قابلیت کلیدی در خانه حضور داشته باشد.

مایکروویو هوشمند پاناسونیک

مایکروویو هوشمند پاناسونیک با نام NN-SV79MS مجهز به سنسور هوشمند بوده که می تواند با اندازه گیری میزان رطوبت مدت زمان لازم برای پخت غذا را محاسبه کند. البته علاوه بر این، برای این دستگاه 20 برنامه پخت در نظر گرفته شده است.

از دیگر برنامه های مایکروفر پاناسونیک به غیر از قابلیت‌ های هوشمند خود می توان به ۱۰ سطح توان، تنظیمات پخت استاندارد مانند Turbo Defrost و گرم کردن مجدد ۳۰ ثانیه، توقف/ریست و تایمر/ساعت اشاره کرد.

در حال حاضر ساکنین ایالت متحده می توانند مایکروفر هوشمند پاناسونیک را با قیمت 300 دلار این محصول را خریداری کنند، لازم به ذکر است که به زودی در بازار استرالیا عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟