اخبار لوازم خانگی

در محصولات تولیدی کنوود خبری از دفترچه‌های راهنمای کاغذی نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بازاریابی برند کنوود در سمینار همکاری کنوود و پاکشوما گفت : به زودی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بازاریابی برند کنوود در سمینار همکاری کنوود و پاکشوما گفت : به زودی چهار محصول ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی کنوود به کمک گروه صنعتی پاکشوما در کشور تولید خواهد شد.

رضا منجزی در ادامه افزود : کنوود یک برند جهانی موفق در عرصه تولید محصولات لوازم خانگی است اما در کنار این موفقیت، کنوود همواره به حفظ محیط زیست اهمیت ویژه ای نشان داده و سعی کرده محصولات خودرا سازگار با محیط زیست تولید کند.

وی گفت : به زودی چهار محصول جدید کنوود شامل ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و البته جاروبرقی برند کنوود با همکاری پاکشوما در کشور تولید خواهد شد.

مدیر بازاریابی برند کنوود ادامه داد : همانطور که برند کنوود به حفظ محیط زیست اهمیت داده، پاکشوما نیز به این مهم اهمیت خواهد داد از همین روز در این محصولات خبری از دفترچه های راهنمای کاغذی نیست و دفترچه راهنمای محصولات به صورت کارت الکترونیکی و با کمک QR کد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

منجزی در پایان گفت : همچنین به دلیل اهمیتی که برای حفظ محیط زیست قائل هستیم، تمامی این کارت ها از کاغذهای بازیافتی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟