تلویزیون سری SE هواوی
اخبار لوازم خانگی

ورود تلویزیون سری SE هواوی به بازار چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته تلویزیون سری SE هواوی به بازار چین در 5 سایز مختلف معرفی شد، در حال ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته تلویزیون سری SE هواوی به بازار چین در 5 سایز مختلف معرفی شد، در حال حاضر این محصول برای پیش فروش آماده است.

همانطور که گفته شد تلویزیون سری SE هواوی در حال حضور پیش فروش می شود اما از 31 ماه مه به صورت رسمی فروش آغاز خواهد شد.

درباره قیمت تلویزیون های این سری باید بدانید که مدل SE43 تلویزیون 43 اینچی هواوی 1699 یوان قیمت دارد همچنین مدل SE55  با قیمت 2199 یوان و تلویزیون SE65  به قیمت 3199 یوان فروش می رسد. از طرف دیگر مدل های SE55 Pro و SE65 Pro به ترتیب 2599 و 3599 یوان قیمت دارد.

مدل‌ های Huawei Smart Screen SE Pro مجهز به یک پنل بوده که از 92 درصد طیف رنگی گسترده DCI-P3، کیفیت تصویر Honghu سریع و روان (MEMC) پشتیبانی می‌ کند علاوه بر این، این تلویزیون از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است.

از جمله ویژگی های هوشمند تلویزیون سری SE هواوی می توان به عملکرد های انتقال تماس صاف و ردیابی پرتره اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی هنگامی که تماسی تحت همان شبکه محلی دریافت می‌ شود کاربران می‌ توانند به سرعت تماس را از تلفن همراه به صفحه هوشمند منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟