لومکس سایت
اخبار لوازم خانگی

سایت لومکس راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سایت لومکس به منظور دسترسی بهتر مشتریان به محصولات و نمایندگی های مجاز این ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سایت لومکس به منظور دسترسی بهتر مشتریان به محصولات و نمایندگی های مجاز این شرکت راه اندازی شد.

لومکس یکی از تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی است که سال ها در این حوزه فعالیت می کند و حالا در در راستای ارائه خدمات بهتر و راحت تر به مشتریان سایت لومکس طراحی شده که در آن می توانید پاسخ سوالات خود را درباره این برند دریافت کنید.

در همین رابطه بخوانید:

اسپیکر لومکس ساخت کجاست ؟ / مشخصات لوازم خانگی لومکس

سایت این شرکت به آدرس https://lumax.co/ بوده که در بخش درباره ما می توانید با نحوه فعالیت این شرکت از ابتدای تاسیس تا به امروز آشنا شوید و در مورد آن بیشتر بدانید.

بخش محصولات سایت این شرکت شامل 4 دسته بندی کلی لوازم صوتی،  تصویری، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی می شود که در بخش لوازم صوتی می توانید به انواع اسپیکر و بلندگوهای این شرکت دسترسی داشته باشید.

دسته بندی لوازم تصویری شامل تلویزیون می شود که در حال حاضر در سه سایز 43، 49 و 55 اینچی موجود هستند. در بخش لوازم خانگی دو مدل جاروبرقی وجود دارد و برای خرید توستر و ساندویچ های ساخت این شرکت می توانید به سراغ دسته بندی لوازم آشپزخانه بروید.

مشخصات و امکانات تمامی محصولات در سایت این شرکت درج شده و پیشنهاد می شود که پیش از اقدام به خرید سری به سایت شرکت زده تا با اطلاعات کامل به بازار بروید.

برای ارتباط با نمایندگی لومکس یا حتی دسترسی به شماره تلفن نمایندگی لومکس تنها کافی است که وارد سایت شده و به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟