اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس جمهور در نشست با تجار و فعالان اقتصادی عمانی عنوان کرد: لوازم خانگی قابل رقابت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس جمهور در نشست با تجار و فعالان اقتصادی عمانی عنوان کرد: لوازم خانگی قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی است.

سید ابراهیم رئیسی در نشست با تجار و فعالان اقتصادی عمانی با تاکید بر اینکه اراده جدی بین تهران – مسقط برای گسترش تعاملات بویژه با محوریت روابط اقتصادی و تجاری وجود دارد، گفت: مصمم هستیم روابط دو کشور در همه حوزه‌ها گسترش یابد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تجار دو کشور شناخت کافی از ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور ندارند، لذا لازم است فعالان اقتصادی دو طرف گام‌هایی در مسیر شناخت ظرفیت‌های متقابل بردارند.

به گفته رئیس‌جمهور، اولین گام ایجاد مرکز تجاری فعال ایران در کشور عمان است. یکی از کارکردهای مرکز تجاری شناسایی ظرفیت‌های دو کشور به ویژه ایران است.

رئیسی با اشاره به دیدار خود با سلطان عمان اظهار داشت: رفع مشکل حمل و نقل و پرداخت‌های پولی و بانکی در این دیدار مطرح و قرار شد این مسائل حل شود.

وی با ضروری دانستن سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین دو کشور تصریح کرد: یکی از سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در حوزه انرژی باشد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت تولید برای صادرات به بازار اوراسیا خاطرنشان کرد: تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و محصولات مرتبط با مصارف خانگی ساخت ایران قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی آن است.

رئیسی افزود: هرچه سریع‌تر مشکلات گمرکی برای تبادلات تجاری بین ایران و عمان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم روابط دو کشور توسعه یابد و وزرای دو کشور با جدیت کارها را دنبال کنند، ابراز داشت: سطح روابط تهران – مسقط در ماه‌های گذشته به ویژه در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟