تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی
اخبار لوازم خانگی

اندازه گیری کیفیت خواب با تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی یکی از لوازم خانگی هوشمند این برند بوده که ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی یکی از لوازم خانگی هوشمند این برند بوده که کیفیت خواب شما را اندازه گیری می کند. این تخت خواب هوشمند از جنس چرم بوده و نیروی مورد نیاز را از برق دریافت خواهد کرد.

این تخت دارای دو موتور است که به شما این امکان می دهد تا متناسب با زوایای کمر و پا های خود تشک را تنظیم کنید همچنین این دستگاه می تواند کیفیت خواب شما را اندازه گیری کند و در صورت تشخیص خروپف به طور خودکار سر تخت را بالا بیاورد تا مشکل را برطرف نماید.

تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی

این تخت از حسگر های داخلی و هوش مصنوعی برای اندازه گیری میزان خواب شما در هر شب استفاده می کند. به عنوان مثال، تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی قابلیت اندازه گیری ضربان قلب، تنفس و حرکت بدن شما را دارد، تمام این اطلاعات در یک گزارش در یک ثبت می شود که می توانید آن را در برنامه Mijia مشاهده کنید.

تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی

همچنین می توانید از اپلیکیشن Mijia برای کنترل و تنظیم زوایای تخت استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌ توانید با فرمان‌ های صوتی هوش مصنوعی Xiao یا ریموت کنترل تغییراتی برای تخت ایجاد نمایید. لازم است بدانید که این تخت خواب هوشمند با استفاده از فناوری های نوین قادر است کمر شما را 15 درجه بالا بیاورد تا تنفس راحتی داشته باشید.

تخت خواب هوشمند X Pro شیائومی

قیمت تخت خواب هوشمند شیائومی در زمان پیش فروش 6399 یوان (967 دلار آمریکا) بود اما پس از آن دوره  به 7399 یوان (1118 دلار آمریکا) تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟