انگشتر هوشمند گوچی اورا
فناوری

آیا شما برای انگشتر هوشمند گوچی اورا 950 دلار پرداخت می کنید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوچی برندی لوکس و مطرح در سطح جهانی بوده از طرفی مکپانی Ōura یک تولیدکننده ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوچی برندی لوکس و مطرح در سطح جهانی بوده از طرفی مکپانی Ōura یک تولیدکننده فنلاندی است که در زمینه لوازم الکترونیکی مربوط به ورزش و سلامت فعالیت دارد. در حال حاضر این دو برند با هم متحد شده‌ اند تا یک گجت هوشمند جدید بسازند. این گجت جدید به عنوان انگشتر هوشمند گوچی اورا معرفی می شود.

انگشتر هوشمند گوچی اورا

انگشتر هوشمند Gucci x Oura با قیمت 950 دلار آمریکا، مجهز به تمام قابلیت های نظارت بر سلامتی شده در واقع تمام این فناوری ها از نسل سوم ردیاب های هوشمند Ōura است، طراحی این انگشتر هوشمند را برند لوکس گوچی بر عهده دارد.

سوالی که پیش می آید این است که چرا باید تقریباً 950 دلار برای یک انگشتر هوشمند پرداخت کنید در حالی که می توانید به جای آن یک ساعت هوشمند برای خود تهیه کنید؟

انگشتر هوشمند گوچی اورا

از لحاظ ساختار، انگشتر گوچی اورا به طور کامل با مواد درجه یک همانند پایه کوراندوم مصنوعی با رنگ مشکی و نوار های طلای 18 عیار احاطه شده با یک آرم گوچی از طلای 18 عیار تزئین شده است. همانطور که می دانید کاملا مشخص است که تمام این مواد بسیار با کیفیت تر و گران قیمت تر از روکش‌ های استاندارد Oura Ring Gen 3 هستند که در رنگ‌ های نقره‌ای، طلایی، مشکی براق یا مشکی مات عرضه می‌ شوند.

با توجه به ویژگی‌ های فنی انگشتر هوشمند گوچی اورا و موادی که در ساخت آن استفاده شده، مشخص است که این گجت هوشمند در دسته محصولات لوکس قرار دارد.

انگشتر هوشمند گوچی اورا

سازندگان این حلقه ادعا می کنند که حلقه گوچی اورا با آشکار کردن ویژگی های خودآگاه و ناخودآگاه بدن می تواند شما را از سلامت بدنتان آشکار کند . حلقه هوشمند با نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب، به کمک هفت حسگر دما و آنالیز خواب، هر روز سه نمره به خواب، فعالیت و آمادگی شما می دهد تا وضعیت خود را ارزیابی کنید.

در مورد ابعاد، تنها 4 تا 6 گرم وزن دارد اما به دلیل اندازه کوچک انگشتر صفحه نمایش ندارد ولی حلقه انگشت بلوتوثی دارد که به تلفن هوشمند متصل می شود تا داده‌ ها را ذخیره کند. لازم است بدانید که این حلقه تا عمق 100 متر نیز مقاومت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟