اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی کنوود با همکاری پاکشوما تولید خواهد شد – ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما در سمینار کنوود گفت : در دنیای امروز ادغام ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما در سمینار کنوود گفت : در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم در حال گسترش است.

حسین اسحقی در ادامه افزود : جایگاه پاکشوما پس از حدود نیم قرن فعالیت کجاست؟ این پرسش مهمی است و باید گفت جایگاهی که درحال حاضر پاکشوما در آن قرار گرفت مدیون زحمات آقای ابراهیمی است.

وی ادامه داد : واحد تحقیق و توسعه و همچنین تیم قدرتمند بازرگانی و البته خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا پاکشوما دربهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد.

اسحقی گفت : تحریم ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی ورود محصولات خارجی شد. اما برند پاکشوما با همکاری مناسببا برندهای معتبر دنیا از جمله کنوود توانست در همین شرایط، به فعالیت خود با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهد.

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد : در سال 2020 قرارداد همکاری با برند کنوود بسته شد و در فاز اول تولید کولرگازی ۱۸۰۰۰و ۲۴۰۰۰ در دستور کار قرار گرفت. در فاز دوم تولید ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و بهزودی این محصولات نیز در کشور تولید خواهد شد.

وی در پایان گفت : قرارداد کنوود با برند پاکشوما بلند مدت است و اهداف خوبی برای توسعه محصولات مشترک کنوود و پاکشوما برنامه ریزی شده است. هدف ما این است که محصولات با کیفیت را تولید و به دست مشتری برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین محمدی | 23 تیر 1401 در 9:29 ق.ظ

    برند کن وود بیش از 6 دهه سابقه حصور در ایران دارد آخرین نماینده انحصاری این برند در ایران شرکت نمود بود که لباسشویی های سزی I را وارد کرد پرفروش ترین مدل کن وود در دهه 50سری 900I بود این مدل با قابلیت تنظیم ظرفیت 3 و 5 و 7 کیلو و دارای 16 برنامه شستشو با قابلیت لباسشویی بدون چروک و آب داغ هنوز به صورت فعال در بسیاری از منازل ایرانیان فعال است و بسیاری اط قطعات یدکی و مصرفی ان مانند لاستیک دور درب واشر فیلتر و فیلتر و چراغ نشانگر عمبکرد و … داخلی سازی شده قطعا لباسشوئی های این برند موفقیت بیشتری نسبت به سایر برندهای در حال تولید پاکشوما مانند اورال و زیروات و کندی و جنرال ادمیرال و …. بدنبال خواهد داشت این برند هر چند اصالتا انگلیسی است اما محصولت ان در بسیاری از کشورها در حال تولید است .