لغو عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

لغو عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار به دست آمده عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ طی سال جاری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار به دست آمده عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ طی سال جاری لغو شده است با این حال ممکن است در سال 2023 شاهد این سری از تلویزیون های سامسونگ در بازار باشیم.

در آوریل 2021، چندین رسانه کره ای گزارش دادند که سامسونگ الکترونیکس در مورد تامین پنل های تلویزیون WOLED  با ال جی دیسپلی مزاکره کرده است تا رویداد های جدیدی در این صنعت رقم بخورد. این اتفاق بسیار پر سر و صدا بود زیرا ال جی و سامسونگ از رقبای دیرینه یک دیگر هستند که در بازار به دنبال پیشی گرفتن از هم هستند.

لغو عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ

با این حال طبق گزارشات، سامسونگ در سال 2022 از عرضه تلویزیون با پنل WOLED (یا WRGB) ال جی منصرف شده و احتمال به سال آینده موکول خواهد شد.

ظاهراً سامسونگ از ال‌ جی دیسپلی خواسته بود تا فناوری‌ های WOLED را توسعه دهد اما  LG Display پذیرای آن نبوده است. این موضوع باعث شده تا عرضه تلویزیون های ارزان OLED سامسونگ فعلا لغو شود. اگرچه گفته می شود این سری از تلویزیون ها در سال آینده وارد بازار می شود اما هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟