عباس هاشمی
اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی منطقی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عباس هاشمی در خصوص وضعیت قیمت لوازم خانگی در بازار عنوان کرد: افزایش قیمت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عباس هاشمی در خصوص وضعیت قیمت لوازم خانگی در بازار عنوان کرد: افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل رشد هزینه های مربوط به نهاده های تولید مانند حمل و نقل منطقی است.

آقای عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در خصوص توسعه همکاری برندهای ایرانی و خارجی عنوان کرد:همکاری متقابل و مشترک میان تولیدکنندگان لوازم خانگی در سراسر جهان یک امر طبیعی و رایج است.

وی ادامه داد: توسعه همکاری میان شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به دلیل ظرفیت های اقتصادی در ایران کم رنگ بوده و با توسعه همکاری برندها می توان انتظار افزایش کیفیت و فناوری محصولات و آموزش مدیریت و شیوه های تجارت خارجی را داشت و در نهایت می تواند با رسوب دانش و فناوری در کشور همراه شود.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار عنوان کرد: قیمت لوازم خانگی طی 8 ماه گذشته افزایش قابل توجهی از سوی تولیدکنندگان نداشته است و آقای محمد مهدی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صنعت در جریان نشست ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی ضمن قددرانی از تولیدکنندگان به این موضوع اشاره کرد.

وی افزود: افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل رشد 35 درصدی هزینه های حمل و نقل، کارمزد و حقوق کارمندان طبیعی است و در واقع باید تعادل میان قیمت اقلام اساسی با توجه به نهاده های تولید برقرار شود.

آقای عباس هاشمی در ادامه عنوان کرد: قیمت لوازم خانگی باید به صورت منطقی و متناسب با نهاده های تولید افزایش یابد. در غیر این صورت ادامه کار واحد های تولیدی امکان پذیر نیست.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با تاکید بر این که باید مردم مورد حمایت قرار بگیرند و به جای فشار آوردن بر روی تولید کنندگان باید برای معشیت مردم اقداماتی انجام شود زیرا تولید کنندگان بخشی از مردم بوده و در حال حاضر انگیره ای برای ترخیص مواد اولیه و قطعات ندارند.

وی روز گذشته در گفتکو با مهر اعلام کرد که  قیمت‌ ها به صورت دستوری پایین نگه داشته شده و واحدهای تولیدی تحت فشار قرار و با این وجود ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت لوازم خانگی مخالفت کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟