فروش دو میلیونی سرخ کن Airfryer فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

فروش دو میلیونی سرخ کن Airfryer فیلیپس طی چند سال متوالی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،فروش دو میلیونی سرخ کن Airfryer فیلیپس  در بازار استرالیا از سال 2019 تا 2021 را ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،فروش دو میلیونی سرخ کن Airfryer فیلیپس  در بازار استرالیا از سال 2019 تا 2021 را تایید شده است و در این بازه زمانی فیلیپس 20 درصد افزایش فروش داشته است.

از هر 10 مصرف کننده 6 نفر (60 درصد) معتقد است که خوردن غذای مغذی و سالم برای بدن جزو نیاز های اساسی بوده همچنین 78 درصد معتقدند که غذا های خانگی کلید تغذیه سالم هستند.

سرخ کن Airfryer فیلیپس سرخ کن هوا پز با فناوری حذف چربی قادر است چربی اضافی را جدا و جذب کند. این دستگاه قابلیت هایی مانند سرخ کردن، پختن، گریل کردن، کباب کردن و گرم کردن مجدد غذا را ارائه می دهد. همچنین از فناوری ثبت شده Rapid Air برای پخت یکنواخت غذا در هوای گرم  استفاده خواهد کرد.

جدیدترین ویژگی که به این سری از سرخ کن Airfryer XXL فیلیپس اضافه شده است، Smart Sensing نام دارد که با تنظیم خودکار زمان و دما در طول فرآیند پخت و پز می توان مواد غذایی را به بهترین شکل آماده کرد. به لطف سبد QuickClean با توری نچسب و قابلیت جدا شدن می توانید به راحتی قطعات را داخل ماشین ظرفشویی بشویید.

فروش دو میلیونی سرخ کن Airfryer فیلیپس باعث شد تا افراد بیشتری با این محصول آشنا شوند پس انتظار می رود فروش آن سیر صعودی داشته باشد.

کاربران می توانند سرخ کن Airfryer فیلیپس را با برنامه NutriU همگام کنند تا به 1000 دستور غذا، نکات آشپزی، لیست خرید و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟