آغاز فروش اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000
فناوری

آغاز فروش اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری لومکس نیاز به معرفی ندارد و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری لومکس نیاز به معرفی ندارد و سال هاست که در زمینه تولید انواع اسپیکر و محصولات خانگی فعالیت می کند و این بار از آغاز فروش اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000 خبر داده است.

شرکت لومکس در یک اقدامی جالب قرار است که هر هفته در سال 1401 یک محصول جدید روانه بازار کند که معرفی و فروش اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000  در همین راستا صورت گرفته است.

آغاز فروش اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000

 اسپیکر لومکس به عنوان نسل جدید دیجی شارژی قابل حمل شناخته می شود که مجهز به 2 ووفر 12 اینچ چراغدار است و در لیست امکانات و مشخصات این محصول،  تکنولوژی TWS جهت اتصال بی سیم دو اسپیکر باهم، چند نوع رقص نور حرفه ای ( شعله ای ) در کل سطح اسپیکر(در چند مدل متنوع)، قابلیت قطع و وصل رقص نور درگاه کابل و کارت حافظه، رادیوف بدنه چوب 16 میل و پلاستیک مرغوب و مقاوم، قابلیت اتصال آلات موسیقی، دارای درگاه USB (فلش مموری) و بلوتوث میکروفن وایرلس، ریموت کنترل و قدرت صدای فوق العاده به چشم می خورد.

محصولات لومکس ساخت ایران بوده و دارای 24 ماه گارانتى هستند که برای خرید آن می توانید به سایت لومکس و یا فروشگاه های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟