اخبار لوازم خانگی

رونمایی از جارو رباتیک هوشمند هایر در هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با رونمایی از جارو رباتیک هایر این شرکت پا به مجموعه وسایل و راه حل های ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با رونمایی از جارو رباتیک هایر این شرکت پا به مجموعه وسایل و راه حل های نظافت خانه در بازار هند گذاشته است. جارو رباتیک هوشمند هایر دارای طراحی زیبا و چندین ویژگی منحصر بفرد بوده که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. این جارو هوشمند به قیمت به 14999 روپییه ( 193 دلار) در آمازون هند و سایر فروشگاه ها آماده فروش است.

جارو هوشمند  هایر با نام مدل TH27U1 شناخته می شود که دارای کنترل از راه دور به کمک نرم افزار و دستیار صوتی است. باتری بزرگ 2600 میلی آمپر ساعتی آن نشان می دهد که این دستگاه می تواند تا 90 دقیقه کار کند همچنین قدرت مکش 2.2 کیلو پاسکال را ارائه دهد در حالی که بر روی حسگر های آن اختلالی ایجاد نشود.

جارو رباتیک هوشمند هایر

این جارو هوشمند هایر قادر است تا انواع مختلفی از زمین ها را تمیز کند در حالی که به صورت حرفه ای از موانع در حین حرکت اجتناب خواهد کرد. لازم به ذکر است که جاروبرقی دارای مخزن ذخیره سازی 600 میلی لیتر و یک مخزن آب 350 میلی لیتری است.

جارو رباتیک هوشمند هایر

سنسور های صخره در جارو رباتیک هوشمند هایر این امکان را به دستگاه می دهند که از ارتفاع سقوط نکند. با کمک برنامه هوشمند Haier کاربر می تواند کار های تمیز کردن را برنامه ریزی کنند، دستورات صوتی بدهد و همچنین دستگاه را کنترل کنند.

چهار حالت تمیز کردن برای این جارو‌ در نظر گرفته شده که عبارتند از Auto، Edge، Spot و Manual. شایان ذکر است که میزان صدا دستگاه زیر 65 دسی بل بوده و دستگاه به طور خودکار برای شارژ به پنل اصلی باز می گردد.

به غیر از آمازون هند، جارو هوشمند Haier را می توان از وب سایت رسمی Haier India نیز خریداری کرد. جاروبرقی فقط در رنگ نقره ای موجود است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟