امکانات زندگی‌تان را با Bespoke Home سامسونگ توسعه دهید
اخبار لوازم خانگی

امکانات زندگی‌تان را با Bespoke Home سامسونگ توسعه دهید

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از حضور محصولات قابل شخصی‌سازی Bespoke Home خود در نمایشگاه بین‌المللی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از حضور محصولات قابل شخصی‌سازی Bespoke Home خود در نمایشگاه بین‌المللی EuroCucina ایتالیا خبر داد.

سامسونگ در این دوره از نمایشگاه با تمرکز بر روی سه موضوع توسعه فضا، تجربه و زمان حضور پیدا می‌کند و ضمن معرفی محصولات سریBespoke ، فرآیند توسعه جهانی، راحتی، انعطاف‌پذیری و گسترش چرخه عمر این محصولات را به نمایش می‌گذارد.

کانگ‌هیوپ لی، مدیر فروش و بازاریابی بخش لوازم دیجیتال سامسونگ در این باره می‌گوید: « در سال 2021 ما از سری جدیدی رونمایی کردیم که به کمک سفارشی‌سازی، عملکرد انعطاف‌پذیر و اتصال دائمی، امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کرد. در رویداد امسال نیز ما اشتیاق و هیجان زیادی داریم تا نشان دهیم که چگونه سری Bespoke Home سامسونگ در حال گسترش است و تجربیات جدیدی را در داخل و خارج از آشپزخانه به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد».

توسعه فضا

سامسونگ به زودی محصولات سری Bespoke خود را در بیش از 50 کشور عرضه می‌کند تا این لوازم در سرتاسر جهان در دسترس کاربران قرار بگیرد. سامسونگ در نظر دارد تا این محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف با عملکردها و فناوری‌های پیشرفته و گزینه‌های رنگی متنوع و جدید توسعه دهد.

طراحی Bespoke فرآیند تکاملی خود را طی می‌کند تا کاربران بتوانند خانه‌های خود را به سبک و شکلی در بیاورند که بازتابنده سلیقه و زیبایی‌شناسی متنوع و منحصربه‌فرد آنها باشد. توسعه و گسترش هر چه بیشتر Bespoke کمک می‌کند تا چشم‌انداز و رویکردی جدید در هر خانه‌ای حاکم شود.

توسعه تجربه

خانه‌های متصل حالا دیگر از یک پدیده نوظهور به فرآیندی کاربردی در امور روزمره افراد تبدیل شده است. به همین دلیل سری لوازم Bespoke Home سامسونگ با کنار هم قرار دادن 6 سرویس خانه هوشمند شامل آشپزی، انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و مراقبت از خانه امکانات گسترده‌ای را در دسترس کاربران گذاشته است. علاوه بر این قابلیت به‌روز شده سرویس Family Hub همراه با هوش مصنوعی پیشرفته استفاده از فناوری‌های خانه هوشمند را راحت‌تر و ساده‌تر از همیشه کرده است.

توسعه زمان

گسترده‌تر شدن محصولات سری Bespoke به فضا و تجربه خلاصه نمی‌شود و سامسونگ به دنبال‌ راهکارهای پایدار و سازگار با محیط زیست است تا چرخه عمر این محصولات را در تمامی فرآیندها از طراحی تا مصرف و پس از آن را توسعه دهد

نمایشگاه EuroCucina امسال از 7 ژوئن (۱۷ خرداد) تا 12 ژوئن (۲۲ خرداد) در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. سامسونگ در روز اول این نمایشگاه رویداد رسانه‌ای را برای معرفی رویکردهای جدید خود برگزار می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضور سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی EuroCucina لطفا به Samsung Newsroom و Samsung.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟