ده هزار برنامه برای اندروید تی وی
اخبار لوازم خانگی

بیش از ده هزار برنامه برای اندروید تی وی موجود شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوگل قابیلیت های جدیدی را در اکوسیستم Android TV به روز رسانی کرده زیرا به تدریج ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوگل قابیلیت های جدیدی را در اکوسیستم Android TV به روز رسانی کرده زیرا به تدریج در حال انتقال به اکوسیستم Google TV است همچنین ادعا کرده که در حال حاضر بیش از ده هزار برنامه برای اندروید تی وی در دسترس قرار گرفته است. طی کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2022 تمامی قابلیت های بروز شده این پلتفرم تایید شد.

دستیابی به 10000 برنامه طراحی شده برای یک صفحه نمایش بزرگ بدون در نظر گرفتن برنامه های تلفن همراه اندرویدی، نشان دهنده رشد متوسطی بوده زیرا از 7000 برنامه به این تعداد رسیده است.

ده هزار برنامه برای اندروید تی وی

پلتفرم Roku تقریبا 30000 ، اپل tvOS بیش از 18000  و FireTV آمازون 15500 برنامه ارائه می دهد. البته قبل از به روز رسانی گوگل تی وی از 6041 برنامه برخوردار بود و حالا بیش از ده هزار برنامه برای اندروید تی وی موجود است.

اپلیکیشن فروش نرم افزار های متفرقه هنوز به اندازه فروشگاه‌ های اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS پر جنب و جوش نیستند. شما از طریق آن ها می‌ توانید تعداد زیادی برنامه‌ های پخش ویدئویی بین‌ المللی و محلی، تعدادی برنامه تناسب اندام و سلامت، برنامه‌ های موسیقی و صدا، چند برنامه خانه هوشمند و تعداد انگشت شماری بازی دانلود کنید. پلتفرم‌ های تلویزیونی پتانسیل رقابت با کنسول‌ های بازی را در آینده دارند اما به سخت‌ افزار توانمند تر و یا پشتیبانی قوی‌ تر برای بازی‌ ها نیاز دارد.

گوگل کروم کست، سونی ، هایسنس و تی سی ال قبلاً انتقال Android TV به رابط کاربری Google TV را آغاز کرده اند. انتظار می‌ رود در سال آینده فیلیپس نیز این روند را در پیش بگیرد و بسیاری از شرکای دیگر در آینده نزدیک این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟