معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور - مشخصات و قیمت
اخبار لوازم خانگی

معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور – مشخصات و قیمت به همراه ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کلور یکی از تولید کننده های شناخته شده در صنعت لوازم به ویژه در بخش ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کلور یکی از تولید کننده های شناخته شده در صنعت لوازم به ویژه در بخش یخچال فریزر است که تنوع مدل های آن بالا بوده و اگر قصد خرید یک نسخه دو قلو را دارید با خواندن مطلب معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور می توانید به هنگام رفتن به بازار با دیدی باز انتخاب کنید.

  • یخچال فریزر کلور ساخت کجاست
  • مزایا و معایب یخچال فریزر کلور
  • یخچال فریزر کلور خوبه؟

پیش از این با تهیه مطلبی با عنوان یخچال فریزر کلور ساخت کجاست به بررسی این برند و محصولات آن پرداختیم اما در این بخش بیشتر بر روی مدل های دو قلو این شرکت ایرانی تمرکز شده است. اما به طور خلاصه می توان گفت که محصولات این شرکت در ایران تولید شده و از سال 1394 با عرضه نخستین یخچال فریزر به بازار رسما به این بخش ورود کرد. در حال حاضر در سبد کالای این شرکت، دو محصول یخچال فریزر و لباسشویی قرار داد.

 

یخچال فریزر دو قلو ترکیبی از فضای ذخیره‌سازی مناسب با انعطاف‌پذیری زیاد است و برای خانواده های پر جمعیت می تواند کابردی باشد. پس از خروج شرکت های خارجی تعداد محدودی از تولیدکننده های داخلی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و کلور به دلیل تنوع بالا می تواند گزینه خوبی تلقی شود.

یخچال فریزرهای دو قلو کلور چه امکاناتی دارند؟

 معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور - مشخصات و قیمت

یخچال فریزرهای دو قلو کلور در سه مدل روانه بازار می شوند که با عنوان های روسو پلاس ROSSO PLUS، گلوری GLORY و مدل RNT-101 & FNT-101 شناخته می شوند که به برخی از ویژگی های آن ها مانند آب سردکن اتومات، هوم بار، فیلتر تصفیه آب خانگی، ورق خود رنگ کره ای، سیستم کندانسور مخفی، کمپرسور R600، سیستم چیلر و  اشاره می شود. به طور جداگانه به بررسی هر کدام از مدل ها و مشخصات آن ها می پردازیم.

قیمت یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل RNT-101 & FNT-101

معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور

یخچال و فریزر دوقلومدل RNT-101 & FNT-101 یکی از محصولات کلور است که با حجم 530 لیتر در اختیار مشتری قرار می گیرد. این مدل با 4 رنگ بندی سفید صدفی، سفید چرمی، تیتانیوم و نقره ای موجود است که دست مشتری برای انتخاب باز بوده و متناسب با هر سلیقه و دکوراسیونی است.

برای ساخت بدنه و درب  این مدل از ورق خود رنگ کره ای استفاده شده و برای راندمان بهتر مجهز به کمپرسور R600 شده است.

یخچال و فریزر دوقلومدل RNT-101 & FNT-101

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

530 لیتر

490لیتر

رنگ بندیسفید صدفی، سفید چرمی، تیتانیوم و نقره ای
نوع کمپرسورR600
بدون برفکبله
کلاس آب و هوایی

گرمسیری

آب سرد کن

دارد

سایر امکاناتسیستم کندانسور مخفی، سیستم چیلر، ورق خود رنگ کره ای
قیمت32 میلیون و 400 هزار تومان

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو روسو پلاس ROSSO PLUS

معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور - مشخصات و قیمت

یخچال فریزر دوقلو روسو پلاس ROSSO PLUS با طراحی مدرن و الهام گرفته از ساید بای ساید تولید شده است که در نگاه نخست توجه بسیاری از مشتریان را جلب می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل وجود هوم بار است که امکان دسترسی آسان را به طبقات یخچال فراهم کرده است. این مدل دارای آب سرد کن بوده و با برچسب انرژی A+ به فروش می رسد.

یخچال فریزر دوقلو روسو پلاس ROSSO PLUS

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

375 لیتر

320لیتر

رنگ بندیسفید و استیل
نوع کمپرسورکم مصرف اینورتر
بدون برفکبله
کلاس آب و هوایی

گرمسیری

آب سرد کن

دارد

سایر امکانات

یخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب خانگی، بوگیر نانو، هوم بار، برچسب انرژی A+

قیمت36 میلیون تومان

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر کم مصرف بهره برده که در نتیجه شاهد راندمان بهتر و صدای کم تری هستید. این مدل دارای گرید انرژی A+  بوده که دیگر بابت هزینه های مربوط به قبض برق خود نگران نخواهید بود.

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

375 لیتر

320لیتر

رنگ بندیسفید و نقره ای، سفید چرمی و استیل
نوع کمپرسورکم مصرف اینورتر
بدون برفکبله
کلاس آب و هوایی

گرمسیری

آب سرد کن

دارد

سایر امکانات

یخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب خانگی، بوگیر نانو، آبسردکن اتومات، برچسب انرژی A+

قیمت33 میلیون و 100 هزار تومان

 

مزایا و معایب یخچال فریزر کلور

بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر کلور به فاکتورها و عوامل زیادی وابسته است و در واقع مواردی مانند قیمت، موقعیت جغرافیایی و .. تاثیر گذار است. به طور کلی می توان گفت که کلور در مقایسه برخی از برندهای موجود سابقه چندانی ندارد اما در این مدت کوتاه توانسته تا نظر مشتریان را به خود جلب کند.

اگر بخواهیم به سوال یخچال فریزر کلور خوبه؟ باید به سراغ نظرات کاربران قبلی رفت و از آن ها پرس و جو کرد البته پیش از پرداختن و بررسی نظرات، باید مواردی مانند خدمات پس از فروش، قیمت، امکانات و .. را در نظر داشت.

سخن پایانی

شرکت کلور در بخش یخچال فریزر فعالیت گسترده ای دارد و طی سال های اخیر تلاش کرده تا با توجه به فاکتورهایی مانند کیفیت، تنوع محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مطمئن محصولی در خور مشتری ایرانی روانه بازار کند. معرفی یخچال فریزرهای دو قلو کلور در راستای راهنمایی مشتریان انجام شده که در صورت تجربه استفاده از این مدل ها می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سعید محسنی | 15 شهریور 1402 در 6:10 ق.ظ

    سلام یخچال فریزر دوقلو کلور رنگ سفید چرمی کد ۱۰۱ میخوام قیمت اخر چنده